Autor Wątek: Vox AC4TV + Mooer GE 200  (Przeczytany 3999 razy)

Offline dizzit

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 22
Vox AC4TV + Mooer GE 200
« 04 Mar, 2019, 11:17:16 »
Temat zaczepny. W kwestiach brzmeniowych jestem totalnie zielony - nie to że jestem głuchy, tylko kompletnie nie znam sie na sprzęcie, nie za bardzo mam znajomych ze sprzetem który mógłbym ograć, i nie mam czasu i chęci siedzieć w sklepach i ogrywac wszytsko po kolei, więc wszelkie sugestie (bo nie mazna tu nawet mówić o konstruktywnej krytyce) mile widziane.

Background
Obecnie jestem w posiadaniu hybrydy Vox AD-15VT XL. Wczesniej miałem zwykłae AD 15 VT. Zamiankę zrobiłem ze względu na duzo fajniejsze symulacje wzmacniaczy (więcej gainu  :headbang:). No i W wersji XL jest głosnik 12" a nie 10". nie wiem czy to kwestia sameg rozmiaru głosnika ale w wersji XL dzwięk jakby był w całym pomieszczeniu a nie punktowo z pieca - dlatego zaminiłem. Jak kupowałem AD-15VT  to biegałem po sklepach i ogrywałe absolutnie wszytskie komba do bodajże 800 zł: Spidery / Rolandy / ala MArshale - i na onczas dla mnie Vox byl o niebo lepszy od reszty. 

Czego szukam:
przedewszystkim - nie zależy mi na mocy. To co daje mi mój Vox jest ponad wymagania. Gram tylko i wylacznie w domu, nie musze przebijać się przez perke i nigdy nie będe musiał.
Każda zlotówka w większa moc to złotówka stracona. No i chce jak by to okreslić "wejść" na wyzszy poziom brzmieniowy. Załóżmy limit na nowy gear około 2k. Oczywiście będe szukał uzywek ale chce ukrócić gadanie co za ile można wyrwać. Napewno chiałbym żeby to było jak najbardziej kompaktowe (jak najmniej gratów). Raczej jestem niedzielnym gitarzystą i opcja typu kupić wzmak za 2k a potem po kolei kostki nie wchodzi w grę. Raczej zakupy jednorazowe i spokój na 10 lat (jak to było do tej pory).

Pytania: