Autor Wątek: Pierwsza gitara siedmiostrunowa - Jackson JS22, może alternatywy?  (Przeczytany 4406 razy)

Offline Gameronqyy

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 3
Witam, jest to mój pierwszy post tutaj na forum, więc mam nadzieję, że dobrze trafiłem. Otóż gram od roku na gitarze sześciostrunowej (LTD M-50), ale chyba nadszedł czas ją sprzedać (powodów wiele, m.in. to, że zachciało mi się siódemki). Jeśli ten plan się uda - myślę nad tymi gitarami:
1. Jackson JS32-7 Dinky https://guitarcenter.pl/catalog/gitary/gitary/gitary-elektryczne/jackson-js32-7-dinky-arch-top-rw-sw
2. Schecter Demon 7 https://guitarcenter.pl/catalog/gitary/gitary/gitary-elektryczne/schecter-demon-7-fr-absn
Jeśli natomiast nie uda się znaleźć kupca (co jest bardzo realne) - chciałbym się uciec do taniej alternatywy, jaką jest dla mnie JACKSON JS22-7 DINKY https://guitarcenter.pl/catalog/gitary/gitary/gitary-elektryczne/jackson-js22-7-dinky-rw-satin-black
Moje pytanie - czy są jakieś gitary lepsze niż ten Jacek (22) w podobnej cenie (800-1200)? Oraz czy ktoś miał do czynienia z tymi gitarami i mógłby się podzielić opinią na ich temat (oczywiście najbardziej zależy mi na opinii o JS-22, ale o pozostałych dwóch gitarach też chętnie bym się czegoś dowiedział. Raczej wybrałbym Schectera ze względu na to, że ma Floyda, ale zobaczymy.

Offline indabrain

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 097
  • http://www.miastogniewu.pl/
    • Miasto Gniewu
W tym przedziale cenowym nie kupuje się nowych gitar a tym bardziej z "floydem".
Zbieram na polu swej wiary, drobne fragmenty siebie....

Offline Niespokojny

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 16
Podłączam się do tematu, gdyż będę szukał kolejnej budżetowej siódemki dla siebie. Schectery z serii Demon 7 i Omen 7 są coś warte? Do jakiegoś metalcore'u?

Wysłane z mojego CUBOT_P20 przy użyciu Tapatalka


Zomballo

  • Gość
W tym przedziale cenowym nie kupuje się nowych gitar a tym bardziej z "floydem".