Autor Wątek: Kupić sobie TC Nova czy lepiej kostki?  (Przeczytany 3190 razy)

Offline zerotolerance

  • Pr0
  • Wiadomości: 588
  • Biegnę ci wpierdolić.
Kupić sobie TC Nova czy lepiej kostki?
« 05 Sty, 2017, 02:21:05 »
Nie znam się to się zapytam. Z założeniem, że mam ~1000zł. Priorytetem jest u mnie na chwilę obecną delay (chcę mieć możliwość ustawiania sobie różnych "dziwnych" odbić + ew jakieś presety?) z tap tempo, następnie jakiś Reverb (ale nie musi mieć żadnych fajerwerków, ot żeby był) i chorus (w sumie podobnie jak z reverbem). W Novie z tego co wiem to mogę sobie spiąć wirtualnie do 4 delayów + na dzień dobry mam tap tempo + mam jeszcze resztę pożądanych przeze mnie efektów. Problem z Novą jest taki, że po wuju obcina sygnał - spraktykowałem osobiście i jest to bardzo słyszalne (a jak JA to słyszę, to musi być to W CHUJ słyszalne). Pomyślałem sobie, że może jednak z w/w powodu zainwestować w jakieś kostki. Nie muszę kupować od razu wszystkiego, ale "na teraz" muszę mieć delay + reverb, chorusa mogę dokupić np później (więc nie koniecznie wlicza się do tych ~1000zł), bo to raczej fanaberia niż realna potrzeba. Jakieś pomysły?

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 4 305
  • got beagle?
To kup sobie reverb i chorusa od mooera - są tanie i przyzwoite, używki w okolicach 150 za sztukę, i do tego wyjebany delay- za około 700 pln masz spory wybór
« Ostatnia zmiana: 05 Sty, 2017, 10:19:59 wysłana przez g-zs »
B ( o ) ( o ) B S

Offline IndependenT

  • Gaduła
  • Wiadomości: 298
bierz TC flashback x 4, używkę dorwiesz za 600/700 zł, reverb też wyrwiesz używkę za 400 np HoF lub t2, a do chorusa dozbieraj i kup później
tu masz delay: https://www.olx.pl/oferta/kostka-tc-electronics-flashback-x4-delay-CID751-IDhrdQ1.html#260f72acbc
« Ostatnia zmiana: 05 Sty, 2017, 09:08:08 wysłana przez IndependenT »

Offline pshemo

  • Pr0
  • Wiadomości: 833
Flashback/Alter Ego x4, korg sdd3000, vox delaylab, line6 m9 ;)

Offline N

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 19