Autor Wątek: Pickup do Flame EXG-7  (Przeczytany 13536 razy)

Offline Jerry

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 19
  • Are You Rebel? ;>
    • Oficjalna strona zespołu Thy Hastur
Pickup do Flame EXG-7
« 26 Sty, 2009, 14:24:11 »
Witam!

Jako iż jestem zielony w tym temacie to proszę o fachową porade.
Kupiłem w kwietniu 2008 Flame EXG-7 (wersja seryjna) - drewno standardowo Olcha. Nie jestem jednak w 100% zadowolony z pickupów w tym wiośle. Chciałem kupić Merlina Hellfire 7 ale okazalo sie, że musiał bym ciąć dechcę żeby przystosować otwory do "prostokątnych" pickupów. Koleś z Merlina uprzjmnie mnie poinformował że nie ma technicznej możliwości zrobienia tego pickupa w layoucie jak np Evolution 7 lub Dactivatora. Proszę o radę co do wyboru pickupa. Potrzebuję coś co bedzie dawało po garach, w przerwach krzyczało "szatan" :D i nie miało zbyt wiele szumów. Aha. I koniecznie musi to być pasyw pod most.
Z góry dziękuje za pomoc. ;)
Are You Rebel???
-----------------------------
www.myspace.com/thyhastur

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 8 761
Odp: Pickup do Flame EXG-7
« Odpowiedź #1 26 Sty, 2009, 14:34:36 »
Czejść Jerry! Temat przerabiałem na własnym organiźmie. Był DiMarzio Evo7(dupa), D-Sonic(dupeczka), jest (one and only!!!) Hellfire 7!!! Na tej stronie masz moje wrażenia brzmieniowe:
http://forum.sevenstring.pl/pickupy-dechy-gryfy-struny-i-akcesoria/przystawka-do-ciezkiego-graniaemg-czy-cos-innego/

a na tej efekt koncowy 1,5h roboty:
http://forum.sevenstring.pl/pickupy-dechy-gryfy-struny-i-akcesoria/frezowanie-dechy-pod-aktywny/msg20935/#msg20935
Paczki z głów!

Offline Jerry

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 19
  • Are You Rebel? ;>
    • Oficjalna strona zespołu Thy Hastur
Odp: Pickup do Flame EXG-7
« Odpowiedź #2 26 Sty, 2009, 14:38:14 »