dobry sklep ma konkurencyjne ceny, a jesli nie ma to potrafi je zmienic w konkurencyjne. pomijam fakt ze jesli potrafi je zrobic, to znaczy ze standardowo daje po prostu duze przebitki w cenie wyjsciowej
![:) :)](http://forum.sevenstring.pl/Smileys/classic/xsmile.png.pagespeed.ic.ICDqTm0Iw2.png)
dobry sklep ma tez obsluge ktora nie boi sie
przywitac, pozegnac, odpowiedziec na pytania i zniechecic do kupna kupy (jesli widzi ze szukam czegos innego). dobry sklep nie boi sie tez poszukac mi ceny czegos, czego nie ma na stanie i nigdy nie bylo, ale jest w ofercie dystrybutora. nie wspominam o tym, ze jesli pytam o struny 11-54 z owijanym G to dobry sklep nie stara sie mi sprzedac 12-56 bez owijanego G, tylko mowi ze nie ma i bardzo mi przykro, kup se panie w internecie.
PS. to co wytluscilem, to sie wydaje oczywiste, ale mi rece opadaja jak wchodze do Music Store w Poznaniu i odnosze wrazenie ze jestem powietrzem, i do tego chyba zepsutym bo momentami przeszkadzam panom szanownym sprzedawcom...