Autor Wątek: Demko w stylu post rock/progressive rock instrumental  (Przeczytany 1695 razy)

Offline J.Sapka

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 2
Witam serdecznie!
Niedawno po wielu przeciwnościach i długich miesiącach walki z brakiem czasu, sprzętu etc. w końcu udało mi się opublikować moje pierwsze demko. Całość została nagrana w moim domowym studyjku oraz na salce prób.
Jeśli chodzi o gitarę, grę, kręcenie jej brzmienia w miksie to jestem baaardzo początkujący...
Gitki w całości nagrywałem na Squierze Bullet Strat SSS przepuszczonej przez emulacje z Guitar Rig 4, następnie sygnał wysyłałem na dobrej klasy, studyjną końcówkę mocy, którą podpiąłem do jakiejś leciwej paki produkcji polskiej. Paka sama z siebie gada dość fajnie... Posiada dwa legendarne głośniki Tonsil GDS 30/30, które słyną z bardzo dobrych parametrów elektroakustycznych . Następnie omikrofonowałem kolumienkę mikrofonami: Shure Sm57 oraz AKG c3000.
Oba mikrofony zostały podłączone do zawodowego preampu z optokompresorem firmy Joemeek.

Wszystkie te zabiegi stąd, że zależało mi na starym, parchatym brzmieniu. Niestety nie stać mnie na głowę z epoki, więc trze było se jakoś radzić i rzeźbić z tego co się ma ;D

Całość do odsłuchania tutaj:

Bardzo proszę o wszelkiego rodzaju opinie i komentarze na temat każdego aspektu tego co wyżej. Zależy mi na wyeliminowaniu w przyszłości wszelkich błędów i niedoskonałości, które w tym demie niewątpliwie się znajdą  :) :) :)

Offline Aremenius

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 393
  • HUE
Autumn mi wchodzi baaardzo dobrze :) Moim zdniame świetnie kompozycyjnie, momentami przesadzony bas, perka brzmi jak na moje całkiem spoko, troszkę podbiłbym stopę i lekko bardziej mięsisty werbel dał, ale jeżeli taki był zamiar to kontynuuj robotę bo kurwa mać :D Robi bardzo ;)

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
6 Odpowiedzi
2247 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 20 Paź, 2011, 14:57:31
wysłana przez Martens_emenems
18 Odpowiedzi
4079 Wyświetleń