Autor Wątek: sprzęt - nagrywanie wokalu  (Przeczytany 7734 razy)

Offline iska149

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 6
sprzęt - nagrywanie wokalu
« 12 Wrz, 2015, 21:45:43 »
Witam serdecznie!
Zdecydowałam się, że kupię wszystkie potrzebne sprzęty do nagrywania. Długo szukałam mikrofonu, przeglądałam recenzje na YT np sm58 a akg D5 również akg P5 i z recenzji wynikałoby,że akg P5 mógłby być nawet lepszy niż sm58 tak też zresztą ludzie pisali w komentarzach..A znów P5 jest niewiele tańszy od D5 a ma większy zakres częstotliwości i zastanawiam się,czy dobrze zrobię jeśli do całego przedsięwzięcia kupię ten AKG P5 oraz interface --> Sinn7 Status 24|96 interfejs audio XLR/optyczny/cinch/2 tory znalazłam sobie na OLX no i zastanawiam się,czy dobrze zrobię jeśli to kupię? W ogóle,czy uważacie, że to dobre połączenie, nie znam się za bardzo na tym,a chciałabym nagrywać covery :D
Baaardzo proszę o pomoc, podpowiedź, będę bardzo wdzięczna
Z góry dziękuję!! :)
Pozdrawiam!

Offline kermcio

  • Gaduła
  • Wiadomości: 101
Odp: sprzęt - nagrywanie wokalu
« Odpowiedź #1 13 Wrz, 2015, 16:58:56 »
Na pewno warto rozważyć do nagrywania wokalu mikrofon pojemnościowy

Offline iska149

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 6
Odp: sprzęt - nagrywanie wokalu
« Odpowiedź #2 13 Wrz, 2015, 19:08:20 »
A jesli ja nie mam odpowiedniego pomieszczenia, to nie lepiej dynamiczny? Już sama nie wiem , poradźcie! :)

Offline Thoth

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 434
  • Król djentu i chujowych piosenek
Odp: sprzęt - nagrywanie wokalu
« Odpowiedź #3 13 Wrz, 2015, 19:28:06 »
Nagrywać w szafie ;) No albo zrobić taki gadżet
Koko dżambo i do przodu!

https://www.facebook.com/elinband/

Offline sify11

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 612
  • Rap Metal Katowice
    • FejsBukowa Strona Kapeli
Odp: sprzęt - nagrywanie wokalu
« Odpowiedź #4 13 Wrz, 2015, 20:17:21 »
serio, szafa gada zdecydowanie lepiej niz taki filter
i always go full retard

Offline Amal_68

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 035