Autor Wątek: Allegro - wybór gitary  (Przeczytany 13833 razy)

Offline Nially

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 6
Allegro - wybór gitary
« 20 Sie, 2015, 13:48:56 »
Witam serdecznie, wszystkich użytkowników. Jestem laikiem w sprawach gitarowych i dlatego chciałbym prosić Was, abyście wyrazili swoją opinię na temat tych trzech gitar. Wiem, że od gitar do 400 zł nie ma co wymagać, aczkolwiek chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się brać jakąkolwiek z tych trzech gitar.

http://allegro.pl/gitara-elektryczna-az-dwa-humbackery-special-edit-i5027617272.html

http://allegro.pl/gitara-elektryczna-les-paul-akcesoria-2-kolory-i4996221447.html

http://allegro.pl/gitara-elektryczna-signs-lp-wklejany-gryf-5kol-itd-i4786613847.html

Jeśli post zamieściłem w złym dziale proszę o przeniesienie dzięki :)

Offline Nightmarishreaper

  • Pr0
  • Wiadomości: 832
  • ÞUNGR HNÍFR. Þessi hnífur á að vera þungur.
    • Dimension Eleven
Odp: Allegro - wybór gitary
« Odpowiedź #1 20 Sie, 2015, 13:56:08 »
aczkolwiek chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się brać jakąkolwiek z tych trzech gitar pokrak
Aczkolwiek NIE

Offline Nially

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 6
Odp: Allegro - wybór gitary
« Odpowiedź #2 20 Sie, 2015, 13:59:47 »
Dlaczego, możesz uzasadnić swoja odpowiedz?

Offline Thoth

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 434
  • Król djentu i chujowych piosenek
Odp: Allegro - wybór gitary
« Odpowiedź #3 20 Sie, 2015, 14:01:43 »
Za 400zl nie kupisz dobrej nowej gitary. To co wysłałeś to najtańszy szajs, który nawet nie wiadomo czy stroi ;)
Koko dżambo i do przodu!

https://www.facebook.com/elinband/

Offline matisq

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 147
  • Gadaj z dupą to Cię osra
    • My Youtube
Odp: Allegro - wybór gitary
« Odpowiedź #4 20 Sie, 2015, 14:03:56 »
za 400zł te lepiej brać używkę chociaż jak patrzę na Allegro to też szaleństwa nie ma.
Lepiej poczekać i dozbierać na coślepszego.

Albo kupić na Thomannie :)

Offline lwronk

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 428