Autor Wątek: Sensowny laptok  (Przeczytany 10680 razy)

Offline Maciek

  • Pr0
  • Wiadomości: 829
Sensowny laptok
« 10 Sie, 2015, 13:17:31 »
Gut mornink ewrybadzy.
Planuje w najbliższym czasie zmienić lapka na coś nie zacinającego się podczas odpalania jutuba w hd :D korzystając z okazji, spróbowałbym także cuś se ponagrywać sam, wiec musi być tak żeby dało się robić voo doo i nagrywać covery comy bez problemów technicznych. Jako iż jestem technologicznym ignorantem i za chuj nie znam się na temacie uprzejmie prosze o wasze wsparcie - co można śmiało postawić na biurku a co nadaje się tylko do zalania poranną kawą ? Poważnie rozważam mac`a bo IOS bardzo mi się podobie, ale troche odrzuca mie specka która nawet mnie w tej kasie wydaje się przeciętna. Łot du ju fink ?

Offline sify11

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 612
  • Rap Metal Katowice
    • FejsBukowa Strona Kapeli
Odp: Sensowny laptok
« Odpowiedź #1 10 Sie, 2015, 13:31:53 »
Poważnie rozważam mac`a bo IOS bardzo mi się podobie,
ios jest na routerach cisco albo ew na telefonach apple'a. na mac'ach jest osx.
know your shit!
w tej kasie
jakiej kasie?
i always go full retard

Offline Maciek

  • Pr0
  • Wiadomości: 829
Odp: Sensowny laptok
« Odpowiedź #2 10 Sie, 2015, 13:44:30 »
Poważnie rozważam mac`a bo IOS bardzo mi się podobie,
ios jest na routerach cisco albo ew na telefonach apple'a. na mac'ach jest osx.
know your shit!
w tej kasie
jakiej kasie?



+- 4k
« Ostatnia zmiana: 10 Sie, 2015, 13:47:53 wysłana przez Maciek »

Offline farel

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 5
Odp: Sensowny laptok
« Odpowiedź #3 10 Sie, 2015, 19:42:30 »
jeśli jesteś technologicznym ignorantem, to szukaj MacBooka. za +-4k masz i5, 8gb ramu i SSD. ja działam na modelu late-2008 (C2D, 4gb ram) i łyka wszelkie nagrywki bez zająknięcia, w tym też projekty z samych AU (via wszystkie biblioteki do Kontakta).

Offline Mat

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 585
  • Join the Dark Side and get a free cookie!
Odp: Sensowny laptok