Autor Wątek: Jakieś tipy do nagrywania screamów? (Projekt szkolny)  (Przeczytany 3870 razy)

Offline Ledjent

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 42
Witam.
 
Za kilka dni na zaliczenie będę musiał nagrać utwór o tematyce politycznej. Tekst jest, muza jako tako też jest, ale każdy musi w jakiś sposób się zaprezentować i udowodnić, że utwór jest w pełni nasz - czyli najlepiej wziąć akustyka zapętlić 4 akordy i zaśpiewać (jeśli ktoś nie potrafi to tekst może być mówiony).
 
Już miałem ładną balladkę gdy wpadłem na genialny pomysł nakręcenia czegoś w stylu video diary. Dogadałem się z wykładowcą i mogę nakręcić coś w stylu teledysku i po prostu wypalić na płytce. Ballada została skasowana, tekst podrasowany i wyszedł zajefajny Death/thrash.
 
Problem w tym, że ja głównie gram na gitarze/basie i coś tam na perce... Niestety wokalista ze mnie mierny. Nie lubię swojego głosu, dlatego postanowiłem, że coś tam pokrzyczę - (już lepiej mi to wychodzi). Niestety nie jestem profesjonalistą, a raczej amatorem. Staram się robić to z przepony i mocno nawilżać gardło.
 
Czy macie jakieś porady dotyczące nagrywania screamów? Coś co pozwoli mi brzmieć mocniej i agresywniej? Mikrofonu nie mam, ale pożyczę ze szkoły, znając życie jakiś Shure może sm57 lub 58 jakby się udało. Interfejs, DAW i słuchawki i głośniki mam więc to nie problem, zmiksować też coś tam potrafię.
 
Pozdrawiam. :)
« Ostatnia zmiana: 09 Paź, 2014, 23:19:38 wysłana przez Ledjent »
Meshuggah!!!

Offline bandit112

  • Gaduła
  • Wiadomości: 305
Dobrej jakości tape saturator!

Offline Ledjent

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 42
Dziękuję za odpowiedź! Mam wtyczke 112dB Redline Pre, powinno wystarczyć ;) Coś jeszcze?
Meshuggah!!!

Orange

  • Gość
Antyplujka obowiązkowo na mikrofon

Offline Ewolter

  • Gaduła
  • Wiadomości: 424
  • Opanuj swoj GAS!
hm... jak nie lubisz swojego glosu to moze cos na tym ukrecisz.



;)

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
19 Odpowiedzi