Autor Wątek: Ormsby- ktoś? coś?  (Przeczytany 10594 razy)

Offline synyster

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 57
  • JESTEM ZIELONY
Ormsby- ktoś? coś?
« 10 Maj, 2014, 22:23:33 »
Ktoś grał?  :o pomimo, że Australia, gitary są niesamowicie zachęcające <na zdj xd> i myślę właśnie nad produkcją wiosełka u pana Ormsby' ego. Czy ktoś na forum miał jakąkolwiek styczność z tą manufakturą <i tak pewnie, znając życie, na chwile obecną bym nie zamówił, jednakże wiosła wyglądają strasznie mistrzowsko i bardzo zachęcająco>.

Offline commelina

  • jestę skervesenę
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 375
  • ...grałbym EVER
    • Skervesen
Odp: Ormsby- ktoś? coś?
« Odpowiedź #1 10 Maj, 2014, 22:40:14 »
Mamy z nim kontakt prywatny, sympatyczny miły kolo, znający się mocno na tym co robi. Na dzisiaj same superlatywy. Obawiam sie jednak ze w Polsce nie uświadczysz jego wyrobu.

Offline synyster

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 57
  • JESTEM ZIELONY
Odp: Ormsby- ktoś? coś?
« Odpowiedź #2 11 Maj, 2014, 17:43:39 »
No spoko, a czy np dostanę w Polsce wyroby z jakiegoś zajebistego mahoniu tasmańskiego? Pewnie i tak nie warto inwestować w tak ekskluzywne drewno, btw. czy wyroby Pana Ormsby'ego są porównywalne do skervesenow? W sensie na zdjęciach (xd) te australijskie gitary wyglądają przezajebiście fachowo, a ja nigdy nie miałem w ręku Skervesena :/

Offline commelina

  • jestę skervesenę
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 375
  • ...grałbym EVER
    • Skervesen
Odp: Ormsby- ktoś? coś?
« Odpowiedź #3 11 Maj, 2014, 17:47:08 »
A jak nasze wyglądają na zdjęciach ?

Offline mondomg

  • Uroczy Troll Maruda
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 293
    • mondomg blog
Odp: Ormsby- ktoś? coś?
« Odpowiedź #4 11 Maj, 2014, 18:04:19 »
Zdjęcia sręcia. Na temat Ormsby'ego czytałem wiele pozytywnych opinii od osób faktycznie posiadających je. Grają, są wygodne i dobrze wykonane. Popytaj/poszukaj na orgu raczej, do Polski chyba nigdy jego produkt nie dotarł.

Offline synyster

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 57
  • JESTEM ZIELONY