Autor Wątek: Brzmienie po 3 dniach krecenia toneportem  (Przeczytany 3524 razy)

Offline Page_Hamilton

  • Pr0
  • Wiadomości: 863
Brzmienie po 3 dniach krecenia toneportem
« 07 Paź, 2008, 23:26:32 »
Od 3 dni mam Toneporta i chcialem pokazac, jakie brzmienie udalo mi sie ukrecic na razie. Nie jest to chyba najwieksze mieso, jakie mozna z tego wyciagnac, ale mysle, ze jestem na dobrej drodze. Macie moze jakies rady, jak to brzmienie "urealnic" ?

Tu omawiany przyklad :
http://www.sendspace.com/file/ga6ro6
Wybaczcie ta srednio czysta koncowke, jestem juz padniety ;)
wearehelp.bandcamp. com

Offline headcharge

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 182
    • OVKHAOS
Naprawde spoko, basu moze bym tyci dodal.

Offline BartekL

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 549
  • "Ryjem will not play"
fajnie mruczy na PM :)

NIe wiem jak urealnić, recepty gotowej na to chyba nie ma. Musisz kręcić dalej :)

Offline Page_Hamilton

  • Pr0
  • Wiadomości: 863
Postaram sie w wolnej chwili nagrac bas. Coprawda ten bas to jest jakies Presto, ale moze da sie ukrecic jakis chociaz basowy pomruk, zeby dodac glebii gitarom.
wearehelp.bandcamp. com

Offline Jonson

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 11
  • Nurth
Podziel się ustawieniem ;P :D

Offline Cynic

  • Gaduła
  • Wiadomości: 125
Ładnie chodzi, ale tak jak zasugerował kolega wcześniej: odrobinę więcej basu. Poza tym atak jakiś taki dziwny jest jak się szybko kostkuje, zaczyna sypać troszkę ten przester. Może zmiejszyć nico gain na Tołn Porcie i ustawić jakiegoś boostera dodatkowo :)
LTD MHB-401, Ibanez RGA 7, LTD B-206, ENGL Powerball II, Ampeg SVT3 Pro, ENGL 412 SS, Hartke HX 410, TC G-Major, Lexicon MX-200, Behringer FCB 1010

Offline deely

  • Gaduła
  • Wiadomości: 489
    • deely.bandcamp.com
Moment w 1:29 mi się podoba, jak zmieniasz rytm na perce :-) A ogólnie też bardzo fajny kawałek.

Offline Lisu

  • Gaduła
  • Wiadomości: 134
    • Myspace
Przy szybkim kostkowaniu się rozmywa trochę. Jakby był bardziej selektywny to było by git.

Offline Cynic

  • Gaduła
  • Wiadomości: 125
Tego się w Tone Porcie nie ominie raczej niestety. Brakuje dynamiki, która znajduje się w pomieszczeniu, kiedy nagrywa się wiosło z mikrofonu na normalnej kolumnie. Można pokombinowac z odpowiedzią impulsową jakiejś innej paczki (najlepiej z jakiegoś innego programu, np. Amplitube 2), albo próbować nagrywać na zasadzie re-ampu.
LTD MHB-401, Ibanez RGA 7, LTD B-206, ENGL Powerball II, Ampeg SVT3 Pro, ENGL 412 SS, Hartke HX 410, TC G-Major, Lexicon MX-200, Behringer FCB 1010

Offline lokibalboa

  • Pr0
  • Wiadomości: 947
nie chce być nie miły ale mi się nie podoba :( strasznie ni-jaki drive :( no i dynamika typowa dla TP czyli przy szybszym kostkowaniu się zamula...przy nagrywaniu naszych numerów (deathcore etc.) powiedzmy triole w drop A wychodzą strasznie....walczy my i walczymy i ustawić nie umiemy ale moze mamy za duże wymagania do tego kawalka plastiku.... :'(

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
17 Odpowiedzi
5289 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 21 Cze, 2009, 16:19:07
wysłana przez Radek M
0 Odpowiedzi
2234 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 09 Sie, 2009, 12:52:02
wysłana przez Aerosmith
11 Odpowiedzi
7689 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 26 Cze, 2011, 18:04:47
wysłana przez sylkis
1 Odpowiedzi
1304 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 27 Cze, 2013, 15:30:39
wysłana przez niedziak
4 Odpowiedzi
5455 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 15 Kwi, 2020, 20:19:57
wysłana przez grz_ost