Autor Wątek: S/PDIF - C400 z czym to się je?  (Przeczytany 6160 razy)

Offline Stivo2005

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 507
  • Fanboy ENGL'a :D
S/PDIF - C400 z czym to się je?
« 25 Gru, 2013, 12:23:58 »
Witam,

jestem zielony w tym temacie, więc postaram się wyjaśnić jak najprościej moje pytanie. Otóż, od pewnego czasu jestem użytkownikiem interface'a Fast Track C400, i właściwie jestem całkiem zadowolony z tego jak się spisuje. Jednak 2 wejścia to czasem trochę mało, więc studiując manuala doczytałem, że używając złącza S/PDIF na karcie, mogę rozszerzyć jej możliwości o dodatkowe 2 wejścia oraz 2 wyjścia. Moje pytanie brzmi, w co powinienem się zaopatrzyć? Jakie urządzenie rozszerzy moje możliwości? Jaka cena takiej zabawy? Może podacie przykładowe linki do takich urządzeń albo macie coś na sprzedaż?

Pozdrawiam

Dla leniwych tak wygląda tył mojego urządzenia:

Bynajmniej to nie przynajmniej!

Offline grz_ost

  • Pr0
  • Wiadomości: 508

Offline Stivo2005

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 507
  • Fanboy ENGL'a :D
A coś w cenie nie przekraczającej 5 krotnie ceny interface'a? Najlepiej w połowie jego ceny? Chodzi tylko o dwa dodatkowe wejścia.
Bynajmniej to nie przynajmniej!

Offline sinquestsound

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 179
  • Tekst osobisty
    • SinMix
Nie ma. SPDIF mozesz wykorzystac do reampu z podem. 11R Kemperem itd... Podpiac jakis zewnetrzny efekt np. Reverb Lexicona albo procesor masteringowy TC Finalizer. Wiecej wejsc raczej po adacie sie realizuje. Chyba :)

Wysłane z mojego S6 przy użyciu Tapatalka


Offline sinquestsound

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 179
  • Tekst osobisty
    • SinMix
A SPDIF to jedna wysylka 1 powrot ;)

Wysłane z mojego S6 przy użyciu Tapatalka


Offline Stivo2005

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 507
  • Fanboy ENGL'a :D
A SPDIF to jedna wysylka 1 powrot ;)

Wysłane z mojego S6 przy użyciu Tapatalka



No właśnie w manualu znalazłem, że nie koniecznie. Dlatego pytam, dzięki za odpowiedzi.