Autor Wątek: Guitar Pro 6 - bemol przy kluczu  (Przeczytany 7633 razy)

Offline Gumaa

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 6
Guitar Pro 6 - bemol przy kluczu
« 05 Lip, 2012, 20:43:03 »
Witam. Zabrałem się dzisiaj za spisanie nut do tego programu ale mam pewien mały problem, mianowicie nie wiem jak ustawić bemol przy kluczu.
Tak dla pewności chodzi mi o takie coś:

Nie znam się na zapisie nutowym ale podejrzewam że to przez to wszystkie takty są zbyt długie o jedną ćwierćnutę.
Przynajmniej przez pierwszą część w drugiej o ósemkę.
« Ostatnia zmiana: 05 Lip, 2012, 20:52:18 wysłana przez Gumaa »

Offline sylkis

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 475
Ustaw 2/4 zamiast 3/4
(\__/)    This is Bunny.
(='.'=)   Copy and paste bunny to help
(")_(")   him gain world domination.
:zuo: "Jesteś nadęty. Jak cholera." :zuo:

Offline Gumaa

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 6
Akurat W pierwszej części mam 4/4. Dopiero w drugiej przechodzi w 3/4 i tam (na przykładzie 2 taktów które na razie zdążyłem zrobić) takty są za długie o ósemkę

Offline .rogaty

  • Gaduła
  • Wiadomości: 287
  • Dolina Magicznego Jednorożca Nińdzia!
Co ma bemol do długości taktów, bo nie łapię? Zrób tak jak sylkis radzi, albo se pauzy ósemkowe powstawiaj na końcach tych taktów. :P
It's always nice to have a penis.

Offline sylkis

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 475
To w takim razie 5/8 + zmiana tempa, zamiast 3/4? Nie jestem pewien, matma u mnie leży w tym względzie.
(\__/)    This is Bunny.
(='.'=)   Copy and paste bunny to help
(")_(")   him gain world domination.
:zuo: "Jesteś nadęty. Jak cholera." :zuo:

Offline benkai

  • The Resolver
  • Gaduła
  • Wiadomości: 496
To wstaw podział metrum. Na pewno gdzies jest taki operator. powinien wygladac jak dwukropek, cienka pionowa, gruba pionowa kreska.