Autor Wątek: Studio one 2 - najniższy poziom wiedzy  (Przeczytany 6421 razy)

Offline danati

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 44
Studio one 2 - najniższy poziom wiedzy
« 24 Cze, 2012, 09:12:40 »
Na początku chciałem serdecznie przywitać wszystkich forumowiczów.
Jestem całkowicie początkującym, dlatego już  w samym tytule zaznaczyłem że chodzi o najniższy z możliwych poziomu wiedzy.
Zakupiłem program Studio one 2 ( wersja angielska ) i bardzo chciałbym odtworzyć mój dawny zapis MIDI ( ze syntezatora ) ale nie mam pojęcia jak sie do tego zabrać. Wiem że to trudne jest, ale chciałbym chociaż od czegoś zacząć w sensie odsłuchania pewnych dźwięków a potem bym już sobie jakoś sam radził i czytał na ten temat, lub szukał nauczyciela w praktyce. Ale teraz po prostu chciałbym sie już trochę pocieszyć w praktyce.
-zdawało mi się że przeciągnę dany plik z muzyką i już dźwięk wydobędę ale niestety w komputerze mam martwą ciszę.
System komputera mam APPLE- MAC OS X. Program Studio one 2. A plik zapisany mam w trzech formach; 
-M.MID 
-MIDI File 
-UNIX ( SNG ) 

Byłbym wdzięczny za bardzo proste wskazówki, o jakie proszę powyżej, i jeśli ktoś zna jakiś link do wideo ( np. YouTube ) gdzie w prosty sposób miał bym co nieco wytłumaczone, to bardzo by mnie tym ucieszył. Znalazłem coś np. 
http://www.musicradar.com/news/tech/5-presonus-studio-one-v2-tutorial-videos-507297
Jednak to co znajduje w internecie, to albo jest na Windowsa, alo bardziej przypomina reklamę. Fakt że jest nie po Polsku ale po Angielsku to już chyba muszę sie pogodzić.

Offline Rachet

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 368
  • Meteoblitzkrieg begins
Samo midi Ci nie zabrzmi, musisz zapiąć jakąś wtyczkę perkusyjną na tą ścieżkę. Nie wiem czy są jakieś darmowe, to być może ktoś inny Ci powie, z płatnych jest względnie prosty i fajny EZ Drummer lub droższy i cięższy (i fajniejszy) Superior Drummer 2.0.
Wszystko ustabilizowane w najświętszy chuj!

Offline Yony

  • Predator
  • Administrator
  • Wiadomości: 1 842