Autor Wątek: Pytanie nowicjusza - jak nagrywać za pomocą ampsimów i impulsów?  (Przeczytany 3692 razy)

Offline Budzan

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 084
Heja chłopaki.
Do tej pory jeżeli coś nagrywałem to używałem poda/toneporta i sprawa była bardzo jasna, ostatnio zainteresowałem sie tymi ampsimami i impulsami (nie wiem czym oba sie różnią, jestem zielony, proszę się nie śmiać)..

Kupiłem wczoraj Presonusa Studio One i Abletona ( :D ) odpalilem i ni chuja nic z tego nie kumam, mam tam jakiś chujowy interfejs - narazie do nauki starczy, jak sie pojawi kasa to kupi się cos lepszego, no ale nie o tym.

Widziałem, że mondo wstawił jakiś tutorial jak z tego korzystać ale nic mi nie pomógl, nie dałem rady dodać scieżki z moim "interfejsem", nawet nie wiem jak.. - troche chyba zbyt ogólnie to napisałeś mondo ;)

Nie wiem który program fajniejszy, z tego co przeglądałem Presonus wydał mi się bardziej fajny. Wygląda na to ze ma wiecej opcji - układanie jakiś tam ścieżek w midi to fajna sprawa, ale nic wiecej nie umiem zrobic. Jak tu nagrać gitare z jakimś amp simem, jak używać efektów, jak korzystać z VST?

proszę o pomoc  :'(

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 4 305
  • got beagle?