on to robi analogowo. ja pisałem o łączach cyfrowych cinch. ponoć można na nich zrobić reamp na poziomie cyfry bez strat D/A > A/D.
no przemyśl - masz w kompie cyfrowy zapis surowego śladu. wysyłasz go łączem cyfrowym na cyfrowe wejście w HD PRO. z wyjścia cyfrowego dostajesz sygnał po reampie. nie ma strat na konwersji sygnału. ta metoda przez wejścia analogowe ma sens jeżeli używasz do reampu jeszcze czegoś w rodzaju saturatora, lampy, czegokolwiek co biega tylko na sygnale analogowym. jak masz cyfrę, przetwarzasz cyfrowo to przechodzenie przez analoga bez głębokiego sensu tego przejścia to strata jakościowa czyli prawdopodobnie brzmieniowa.
na analogowym wejściu to można reamp zrobić na każdym podzie

nie potrzeba do tego wersji PRO

mam wrażenie że koleś nie do końca wie jak to zrobić, coś tam na włączał, zadziałało mu i... youtube.
jego metoda nie działa jeżeli chcemy zrobić z sygnału mono gitary (czyli zapis suchego brzmienia 'z kabla') dual amping czyli symulację brzmienia dwóch wzmacniaczy na raz. on pracuje jednym kanałem mono. Pod HD ma możliwość pracy kanałami stereo. brakuje tylko żeby reampował z wyjścia słuchawkowego

do reampu cyfrowego musisz mieć kartę z wejściami i wyjściami cyfrowymi. np. typu cinch.
ew. możesz spróbować czy zadziała reamp przez USB ale chyba tak dobrze to nie ma.