Autor Wątek: FRACTAL AXE USERS - porady, pomysły, presety.  (Przeczytany 344911 razy)

Offline Stivo2005

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 507
  • Fanboy ENGL'a :D
Bynajmniej to nie przynajmniej!

Offline Bjørn

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 361
  • Imponderabilistyczny monopluralista.
. : : Death Metal und Jazz : : . || dubstepowe banjo w djencie || . : : Fractal > all your amps : : .

Offline Stivo2005

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 507
  • Fanboy ENGL'a :D
Póki co Natalia pracuje, więc wiele Ci nie powiem, ale wydaje się być nie co "żywszy" w brzmieniu, no i trochę nowych "pstryczków" doszło, bo przecież było ich tak mało...

Posty połączone: 17 Wrz, 2015, 19:31:54
Dobra, pograłem dziś na Quantum podpiętym pod MG SPA 2x50 oraz Buzzaro ST-B212 i muszę przyznać, że coś się zmieniło, może zmiany nie są drastyczne, ale... najważniejsze to brak dołu który dotychczas był jedynym lekko zaznaczającym się elementem w moim secie, który mógł przypominać, że to nie do końca full analog sprzęt, a jedynie jego symulacja. Teraz myślę, mając dwa wzmaki jeden z Fractal, drugi real, nie odróźnił bym stojąc 2 metry od nich. Brzmi to tak naturalnie, że na tę chwilę nie umiem sobie wyobrazić by można było się zbliżyć do symulacji lampy bardziej. Inne zmiany to jak zwykle inaczej  reagująca bramka oraz na MESA DR więcej Gain. Dla mnie zmiana na Quantum dała więcej niż G3, tak się wydaje.
« Ostatnia zmiana: 17 Wrz, 2015, 19:31:54 wysłana przez Stivo2005 »
Bynajmniej to nie przynajmniej!

Offline lordgreg33

  • Gaduła
  • Wiadomości: 125
Panowie mam pytanko...zamierzam zaopatrzyć się w dedykowaną Axe FX2 końcówkę Matrix GT1000FX, której w żaden sposób nie mam możliwości przetestować a chciałbym zasięgnąć Waszej opinii na jej temat. W tej chwili używam lampowej końcówki ENGL E840/50 i gitarowej paczki mesa horizontal 212 i nie wiem czego mógłbym się spodziewać po zmianie engla na matrixa. Obecny rig jest spoko jednak ogranicza zasadniczo możliwości wykorzystania axe fx2 ponieważ każdy preset jest mocno koloryzowany przez engla i jego charakter brzmienia. Matrix jest transparentny i ta właściwość jest najbardziej przeze mnie pożądana aby presety oddawały faktyczny charakter wybieranego ampa a nie były hybrydą preampu ampa z axe i końcówki engla. Poza tym engl jest piekielnie głośny i aby móc sensownie go wysterować i ustawić fajny preset do grania na żywo trzeba go rozkręcić jak Bozia przykazała ( to znowu wyklucza możliwość ustawiania presetów w domu i zmusza do kręcenia na sali prób, gdzie niestety dojeżdżam kilkadziesiąt kilometrów bo gram w kapeli nie z mojego miasta - tam nie mam zazwyczaj zbyt wiele czasu na takie zabawy bo koledzy chcą grać próbę i koło się zamyka...). Kolejny argument przeciw engl e840/50 to jego waga. Z drugiej strony całe swoje życie gram na lampach i trochę obawiam się przesiadki na solid state...Próbowałem kiedyś grania z aktywnym monitorem ( alto ts115a ) i dla mnie było to największe nieporozumienie muzyczne w życiu ( wiem, że to inna bajka ale wielu fractalowców korzysta z takich rozwiązań i ku mojej trwodze sobie je chwali ). Reasumując.. paru z Was ma matrixa i życiowe doświadczenie z przesiadką z lampy na tranzystor...czy będzie bolało  ;) ? Dodam, że dalej chcę wykorzystywać pakę gitarową...

Offline corvus

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 8
Jeżeli okolice Piaseczna to zapraszam na testy.


D.

Offline lordgreg33

  • Gaduła
  • Wiadomości: 125
Dziękuję za zaproszenie. Niestety mieszkam w Świdwinie - zachodniopomorskie. Trochę daleko...

Offline Lechu_

  • Pr0
  • Wiadomości: 814
Matrix to cyfra , symuluje lampę,  spytaj @Leon jak mu sie widział moj GT800 w kwestii koloryzacji. Moim zdaniem Matrix to wypas.
Gram tylko 15 min dziennie. Czasem nawet na gitarze.

Offline Leon

  • Mroczny Piskacz
  • Moderator Globalny
  • Wiadomości: 3 713
Moim też. Tylko mnie kurwa nie stać niestety:/

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

to że nie gram równo nie znaczy że gram polirytmię.

Offline lordgreg33

  • Gaduła
  • Wiadomości: 125
Ze wszystkim się zgadzam, że cyfra, że wypas - w sumie jakieś 90% ludzi używających axe z końcówką mocy wybiera matrixa lub inne solid state ( stawiam tezę na bazie tego co czytam na fractal forum ), sami producenci sugerują taki wybór...ale ja durny nie, muszę po swojemu i aby zachować lampowy ( co w moim starym łbie równa się prawdziwy ) charakter finalnego brzmienia wybieram engla...i zaczynają się schody. W domu wymuskam sobie piękny presecik ( na monitorach rzecz jasna bo jak inaczej mam to kurwa zrobić ) wszystko pięknie gra, zapisuję, jadę na salkę i ...chuj - trzeba poprawiać...kiedy wreszcie zaczyna wszystko nabierać kształtów wychodzi nowy firmware i zabawa zaczyna się od nowa  :D
BTW. Nowy quantum rozłożył mnie na łopaty, w przeciwieństwie do kilku kolegów, którzy opisywali swoje wrażenia dla mnie był przejściem do nowego wymiaru. W domu grając na słuchawkach lub monitorach potrafiłem się na tyle zapomnieć, że traciłem całkowicie rachubę czasu ( godziny mijały jak mrugnięcie oka )...byłem zachwycony ...zresztą jestem nadal...ale jakież było moje zdziwienie kiedy przygotowane w domu presety w środę na próbie brzmiały jak kupa...Wiem, że w dużym stopniu moje kłopoty wynikają z tego, że kiedy przygotowuję sobie ustawienia w domu bazuję na symulacjach końcówki i paczki, które przecież w ogromny sposób kreują ostateczny sound. Później z żywą końcówą i paczką wszystko wygląda inaczej. Jeśli chodzi o pakę to jest mniejszy problem ponieważ żywa mesa której używam na scenie czy podczas prób jest bardzo bliska charakterem impulsu, jaki służy mi w domu do opracowywania presetów ( używam impulsów przygotowanych przez Grześka forumowego Sinquestsounda - do tej pory uważam je za najlepsze jakie dane mi było ogrywać...a mam ich trochę, łącznie z kilkoma komercyjnymi cab packami od Ownhammer, Mikko z ML Sound czy TAF ). Zatem mój problem tkwi w końcówce mocy, stąd decyzja o jej zmianie.
Czy używając Matrixa da się w domu w miarę miarodajnie, na pokojowych głośnościach ( przy użyciu żywej paki ) wykreować sensowny sound ( wiem oczywiście, że paka potrzebuje dostać w pizdę żeby się realnie odezwać )? Jeśli mój tok myślenia jest błędny zostanie mi już tylko szerokopasmowy monitor a to rozwiązanie jak już pisałem wcześniej bardzo mnie rozczarowało, choć z drugiej strony nie miałem do czynienia z w pełni zawodowym sprzętem pokroju Atomica CLR ( bardzo chwalonego na fractal forum ) czy choćby Friedmana ASM-12, który zbiera mega zajebiste opinie.

Offline Lechu_

  • Pr0
  • Wiadomości: 814
Za duzo pisania , za mało grania. Nigdy nie odwzorujesz 1:1 tego soundu , ktory masz na paczce. Jeśli na przody lecisz z symulacji to w ogóle nie powinno byc tematu. Dla mnie najlepsze IR to te z Ownhammera i CP13 i CP7 Mikko. Wszystko na nich brzmi na monitorach i przodach , @Nightmarishreaper miał okazje się przekonać. To co masz z paki jest odsłuchem , a jeśli nie to musisz stworzyć dwa odrębne tory w Axe i kręcić dwa odrębne brzmienia,  na PA i pake , nie da sie tego zrobić inaczej niż poświęcić czas. Ergo - dwa tory , na PA z najlepszymi  (dla siebie) IR , na pake odrębny tor z odrebnymi ustawieniami. Matrix na pake i koniec tematu.
Gram tylko 15 min dziennie. Czasem nawet na gitarze.

Offline Nightmarishreaper

  • Pr0
  • Wiadomości: 832
  • ÞUNGR HNÍFR. Þessi hnífur á að vera þungur.
    • Dimension Eleven
Jeśli używasz lampowej końcówki mocy ENGL E840/50 i nie wyłączasz modelowania PA w Axe będziesz miał wrażenie, że daje ona takie większe i cieplejsze brzmienie. Dzieje się tak dlatego, że lampowa końcówka mocy ma więcej basu niż solid-state i podąża bardziej za impendencją paczki. Jak więcej basu i treble to wydaje się, że brzmi to lepiej, ale w zespole to się zgubi. Natomiast jeśli ENGL jest mało neutralny i za bardzo Ci koloryzuje brzmienie, najprawdopodobniej najlepiej będzie wyłączyć symulację PA w Axe - albo w Global menu albo w bloku Amp (Sag=0). Cliff: "If you shut the power amp modeling off from the Global menu it is not exactly the same as turning it off by setting Supply Sag to zero. This is because the virtual power amp always runs. So if you shut the power amp modeling off from the Global menu the supply will still sag resulting in a more compressed response. If the Master is set high the sag can be quite pronounced."

Nigdy nie odwzorujesz 1:1 tego soundu, ktory masz na paczce.
Agreed. Opcja, żeby się do tego bardzo zbliżyć, to nagrać impuls swojej własnej paczki i jego wpiąć potem w dwutorowy łańcuch. Koncówka mocy nie ma aż tak dużego wpływu na sam charakter brzmienia jak paczka, która imo stanowi 80% soundu. Jak @Lechu_ wspominał naprawdę polecam CP7 Mikko. Odpowiedni dobór IR to najistotniejsza sprawa. Ja proponuję Ci ograniczenie się do 4-5: rytmika, lead i clean. W ogóle z Axe według mnie trzeba dążyć do jak największej prostoty, bo już na starcie jeśli masz dobre IR, to jakiegokolwiek ampa na default settings nie zapniesz w łańcuch ma kurwić. Ta 'prostota' ma również przełożenie na pozostałe peryferia - im tego mniej, tym dla Ciebie łatwiej.

Twój problem przypomina mi moją sytuację sprzed roku, gdzie miałem preset ustawiony w domu (słuchawki), jechałem na salkę podpinałem do końcówki/paczki, a tu jeb co innego (i tutaj jest dobry moment na pogodzenie się z rzeczywistością, że na paczce zawsze to zagra inaczej). Obchodziłem to dwoma łańcuchami, ale to i tak nie było to. Przy bardziej skomplikowanych presetach nawet Axe nie wytrzymywał, bo wzrastało nadmiernie zużycie CPU, a wtedy wiadomo co się dzieje. Wkurwiało mnie to wszystko niemiłosiernie - wyjebałem wszystko precz. Na tą chwilę uważam, że w przypadku Axe - końcówka i paczka to trochę zbędny balast, bo de facto stanowią tylko odsłuch - no chyba, że nagłaśniasz tak małe kluby. Wciąż pewnie i tak w masowej świadomości pokutuje stwierdzenie, że jeśli nic nie stoi za gitarmenem, to skąd kurwa ten dźwięk dochodzi? Mój odsłuch stanowi hybryda monitorów Shure SE215 (wszystkie instrumenty wpięte są w FP10 i w uchu mam swój mix) wraz z Mackie HD1221 (włączam/wylączam co chce i kiedy chce w zależności od potrzeb). W Axe mam skopiowany out1 do out2 więc na FOH mam stały volume (powiedzmy 50%), a na Mackie mogę sobie to osobno regulować. Wszystko idzie jednym łańcuchem - nie muszę się NICZYM przejmować gdzie i co mam on/off, itp. Wykręce raz dźwięk i to jest amen (do nagrań zmieniam kwestie gain i bramek). Wyjdzie nowy firmware to jest moment i mam wszystko zrobione, więc mogę skupić się wyłącznie na graniu. Gdy mały klub Mackie i tak zmiecie wszystko, co stanie na drodze i też nie ma kłopotu. To rozwiązanie oprócz tego, że jest proste i w tym tkwi tak naprawdę jego klucz, daje zajebistą mobilność i swobodne operowanie w dwóch/trzech bandach, jeśli oczywiście zajdzie taka konieczność. A gdybym tam zatęsknił do większego puncha (czego nie wykluczam) zawsze mogę doinwestować dolanów i kupić co trzeba.
Dlatego po pierwsze primo: szanujmy nasze żony i plecy :)

Odnośnie Quantum, to ja w pierwszym rzędzie wskazuje na realizm i dynamikę, tłusty/gruby otwarty dźwięk oraz brak krawędziowej cyfry. W międzyczasie zmieniłem wiosło (ale z FW jestem w miarę na bieżąco) i pierwsza rzecz, która mnie uderzyła, to że zniknęło to takie charakterystyczne darcie papieru i przedzieranie się Axe. Nie ma tego po prostu. Jakkolwiek jeśli ktoś to lubił, a na pewno djenty wszystkie to pewne, to zawsze można to uzyskać poprzez blok DRIVE.

Spoiler
« Ostatnia zmiana: 26 Wrz, 2015, 09:18:28 wysłana przez Nightmarishreaper »

Offline lordgreg33

  • Gaduła
  • Wiadomości: 125
Dzięki za sugestie, generalnie wszystkie kwestie o których piszecie są mi jasne ( teoretycznie ). Żeby już nie śmiecić to już bardzo konkretnie:
1.Do monitora szerokopasmowego raczej się nie przekonam, więc jedno z głowy...zostaje koniec mocy i paka - więc czy warto zamienić lampowego ENGLA na cyfrowego MATRIXA ? @Lechu_  i @Nightmarishreaper sugerują, że warto, zatem choćby ze względu na mniejszy ból w plecach będę szukał GT1000Fx.
2.@Nightmarishreaper  wiem, że grając z lampową końcówką powinno się wyłączyć modelowanie w axe fx ( power amp sim off ) oraz przestawić Supply Sag na zero , Cliff podkreśla też ustawienie Presence na 12-tą w AmpBlock co ma ponoć duże znaczenie - natomiast w ENGLU aby uzyskać najbardziej transparentny dźwięk gałka presence na zero i volume na 12-tą ( I TEGO NIE JESTEM PEWIEN - CZY TO USTAWIENIE ZAPEWNIA MOŻLIWIE NAJLEPSZĄ NEUTRALNOŚĆ ENGLA ? ).
3.Decydując się na jeden tor sygnałowy w axe ( powiedzmy dla presetu którego używam tylko na sali prób bez routingu do PA ) wybrać out 1 czy out 2, bo tu już trochę zgłupiałem ( bardzo różnie to ludzie wybierają ) oraz JAK USTAWIACIE KNOB OUT1 I OUT2 ( z tego co czytałem najbardziej wskazane na 12tą w OUT1 i na maxa w OUT2 ) ? Oczywiście preset ma nie clipować...jednak jak ustawię w ENGLU na 12tą i w AXE na 12tą to jest zajebiście głośno i na próbie tak nie mogę grać ( CO ZATEM ŚCISZAĆ out w axe, czy volume w engl, czy może raczej gdzieś w torze sygnałowym szukać rozwiązań ( oczywiście znam zasady normalizacji głośności presetów i właściwości opcji VU Meter w Utility )?
4.Jeśli chodzi o ogarnianie axe w sytuacji ,kiedy używam go w domu z włączonymi symulacjami końcówki i paki wszystko jest git nie mam żadnych problemów. Mam zachwalane przez Was cabpacki a i tak wolę te od Grześka  :D
5.Z czystej ciekawości - JAK USTAWIACIE OUTPUT W GLOBAL MENU I POZIOMY WEJŚCIOWE DLA SWOICH INSTRUMENTÓW W I/O MENU?
6. @Stivo2005 jak ustawiałeś axe i mg spa robiąc test quantum ( w kontekście moich dylematów - czyli power amp sim w axe on czy off, sag i presence w axe ? W jakim położeniu są gały volume i presence w MG, kiedy robisz testy, używasz out 1 czy 2 w axe oraz w jakim położeniu są knoby ) ?
Miało być konkret a znów wyszła mi litania - sorrki. Jestem z pokolenia, które w szkole uczyło się języka rosyjskiego i mój inglisz jest weak  ;) dlatego dużo mnie kosztuje zgłębianie tajemnic axe na fractal forum. Brak polskich forum stricte poświęconych fractalowi powoduje, że zamęczam Was swoją dociekliwością za co przepraszam i jednocześnie dziękuję, że cierpliwie dzielicie się swoim doświadczeniem.

Offline Stivo2005

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 507
  • Fanboy ENGL'a :D
6. @Stivo2005 jak ustawiałeś axe i mg spa robiąc test quantum ( w kontekście moich dylematów - czyli power amp sim w axe on czy off, sag i presence w axe ? W jakim położeniu są gały volume i presence w MG, kiedy robisz testy, używasz out 1 czy 2 w axe oraz w jakim położeniu są knoby ) ?

No więc tak, nie nagrywam za pomocą mikrofonu Axe, tylko bezpośrednio. Jak gram z MG SPA2x50 to póki co mam ustawienia z FW19, czyli miałem włączoną symulację PA, ale... no teraz się chyba przestawię, bo po ostatnim gigu, jakoś nie grało to tak jakbym chciał, przebasowane i przekompresowane. Na starych FW brzmiało mi to za sucho, teraz pewnie to poprawili, więc trzeba zmienić ustawienia. Używam zawsze Out 1, jak gram z MG SPA, to ustawiam tam Presence na 5/10 i Master 5/10 (jeszcze nie muli, a już jest pizdeczka), głośność reguluję właśnie Out 1, zwykle jest tak na 35-40% rozkręcony. Jak reampuję za pomocą reampboxa real ampy, to wrzucam Out 1 na 100%.

Nie czytam forów jak to powinno się ustawiać, a robię tak jak mi brzmi najlepiej i najwygodniej.
Bynajmniej to nie przynajmniej!

Offline lordgreg33

  • Gaduła
  • Wiadomości: 125
6. @Stivo2005 jak ustawiałeś axe i mg spa robiąc test quantum ( w kontekście moich dylematów - czyli power amp sim w axe on czy off, sag i presence w axe ? W jakim położeniu są gały volume i presence w MG, kiedy robisz testy, używasz out 1 czy 2 w axe oraz w jakim położeniu są knoby ) ?

No więc tak, nie nagrywam za pomocą mikrofonu Axe, tylko bezpośrednio. Jak gram z MG SPA2x50 to póki co mam ustawienia z FW19, czyli miałem włączoną symulację PA, ale... no teraz się chyba przestawię, bo po ostatnim gigu, jakoś nie grało to tak jakbym chciał, przebasowane i przekompresowane. Na starych FW brzmiało mi to za sucho, teraz pewnie to poprawili, więc trzeba zmienić ustawienia. Używam zawsze Out 1, jak gram z MG SPA, to ustawiam tam Presence na 5/10 i Master 5/10 (jeszcze nie muli, a już jest pizdeczka), głośność reguluję właśnie Out 1, zwykle jest tak na 35-40% rozkręcony. Jak reampuję za pomocą reampboxa real ampy, to wrzucam Out 1 na 100%.

Nie czytam forów jak to powinno się ustawiać, a robię tak jak mi brzmi najlepiej i najwygodniej.

Spoko dzięki...jednak najbardziej mnie interesuje jak ustawiasz MG ( volume i presence ) bo rozumiem, że presence i master 5/10 ustawiasz w axe/ampblock ?

Offline Stivo2005

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 507
  • Fanboy ENGL'a :D
Nie, właśnie nie, Presence i Mater ustawiam tak jak napisałem w MG ;) wtedy to mi brzmi najlepiej, i mogę dowolnie ustawiać sobie brzmienie Masterem i Presence z Axe, i nie ważne, że sugerują by kręcić Presence w PA a nie w Axe, mi brzmi lepiej tak, a nie zależy mi by się pałować, że brzmi jak odpowiednik real amp, mi ma to brzmieć tak by mi się podobało ;)
Bynajmniej to nie przynajmniej!

Offline lordgreg33

  • Gaduła
  • Wiadomości: 125
Z tego co wiem, jeśli mnie pamięć nie myli końcówka od MG wzorowana jest przez p.Marka na mesie. A właśnie końcówki mesy najbardziej transparentny sound uzyskują nie jak większość w położeniu presence na zero a właśnie tak jak Ty ustawiasz czyli na 12tej. Nie jestem pewien czy MG reaguje w ten sposób ale logicznie myśląc jest właśnie tak. Niestety nigdzie nie mogę doczytać jak reaguje Engl 840/50, gdzie jest jego neutralny punkt. Może ktoś wie coś na ten temat?

Offline Stivo2005

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 507
  • Fanboy ENGL'a :D
No właśnie takie miałem odczucia co do tego położenia, a ta końcówka z tego co gadałem z Markiem, to chyba bardzo bazuje na końcówce MESA.

Co do ENGL'a to z tego co się nagrałem na ich wyrobach, zawsze "neutralnie" wydawało mi się, że jest w okolicach 4/10, ale to tylko moje ucho i nie konkretnie do tej końcówki co masz.
Bynajmniej to nie przynajmniej!

Offline Lechu_

  • Pr0
  • Wiadomości: 814
Matrix jest najlepszym wyborem do Axe. Najbardziej transparentny koniec mocy fo tego urzadzenia. Presety krece teraz od zera ładując ampa i swoj zestaw IR i praktycznie od razu na monitorach mam zajebisty sound. Potem niewielka korekta wg uznania , FX Loop jako tor Out2 i to z Matrixem i Mesa 2x12 działa , brzmi oczywiście inaczej ale dla mnie rownie dobrze. Najstotniejsze jest to co leci na przody , tego słuchają ludzie. Inna opcja to dwa ampy. Jeden normalnie z symulacja  (krecisz sobie sound na monitorach pod PA) , drugi w tym samym lancuchu jako odnoga puszczona na FXL ( krecisz sobie sound na pake) i finał :)
Gram tylko 15 min dziennie. Czasem nawet na gitarze.

Offline Ewolter

  • Gaduła
  • Wiadomości: 424
  • Opanuj swoj GAS!
Matrix jest najlepszym wyborem do Axe. Najbardziej transparentny koniec mocy fo tego urzadzenia. Presety krece teraz od zera ładując ampa i swoj zestaw IR i praktycznie od razu na monitorach mam zajebisty sound. Potem niewielka korekta wg uznania , FX Loop jako tor Out2 i to z Matrixem i Mesa 2x12 działa , brzmi oczywiście inaczej ale dla mnie rownie dobrze. Najstotniejsze jest to co leci na przody , tego słuchają ludzie. Inna opcja to dwa ampy. Jeden normalnie z symulacja  (krecisz sobie sound na monitorach pod PA) , drugi w tym samym lancuchu jako odnoga puszczona na FXL ( krecisz sobie sound na pake) i finał :)


Mozecie tez tone match paki zrobic zawsze

7:30

AAL uzywają jak w wideo słychac  - koncówka + paka jako odsłuch i dla ludzi pod sceną a po lini na fronty

Wychodzi na to że koncówka mocy i paka to luksus dla mnie samego na ktory mnie nie stac  :D  :headbang:
« Ostatnia zmiana: 26 Wrz, 2015, 21:25:51 wysłana przez Ewolter »

Offline lordgreg33

  • Gaduła
  • Wiadomości: 125
Matrix jest najlepszym wyborem do Axe. Najbardziej transparentny koniec mocy fo tego urzadzenia. Presety krece teraz od zera ładując ampa i swoj zestaw IR i praktycznie od razu na monitorach mam zajebisty sound. Potem niewielka korekta wg uznania , FX Loop jako tor Out2 i to z Matrixem i Mesa 2x12 działa , brzmi oczywiście inaczej ale dla mnie rownie dobrze. Najstotniejsze jest to co leci na przody , tego słuchają ludzie. Inna opcja to dwa ampy. Jeden normalnie z symulacja  (krecisz sobie sound na monitorach pod PA) , drugi w tym samym lancuchu jako odnoga puszczona na FXL ( krecisz sobie sound na pake) i finał :)

I tak raczej zrobię...Engl już prawie u nowego właściciela jak tylko zgarnę za niego kaskę biorę matrixa ( choć poczekam najpierw na odpowiedź z Thomanna, kiedy będą mieli Friedmana ASM-12 bo mam ochotę go przetestować...póki co mam jeszcze MG SPA ). Wielkie dzięki chłopaki za opinie...
@Lechu_ napisz proszę jak masz ustawiony input w I/O Menu...

Offline Lechu_

  • Pr0
  • Wiadomości: 814
Wszystko opiszę jak się przeprowadze , 2-3tyg niestety...
Gram tylko 15 min dziennie. Czasem nawet na gitarze.

Offline Nightmarishreaper

  • Pr0
  • Wiadomości: 832
  • ÞUNGR HNÍFR. Þessi hnífur á að vera þungur.
    • Dimension Eleven


Matrix jest najlepszym wyborem do Axe. Najbardziej transparentny koniec mocy fo tego urzadzenia. Presety krece teraz od zera ładując ampa i swoj zestaw IR i praktycznie od razu na monitorach mam zajebisty sound. Potem niewielka korekta wg uznania , FX Loop jako tor Out2 i to z Matrixem i Mesa 2x12 działa , brzmi oczywiście inaczej ale dla mnie rownie dobrze. Najstotniejsze jest to co leci na przody , tego słuchają ludzie. Inna opcja to dwa ampy. Jeden normalnie z symulacja  (krecisz sobie sound na monitorach pod PA) , drugi w tym samym lancuchu jako odnoga puszczona na FXL ( krecisz sobie sound na pake) i finał :)

I tak raczej zrobię...Engl już prawie u nowego właściciela jak tylko zgarnę za niego kaskę biorę matrixa ( choć poczekam najpierw na odpowiedź z Thomanna, kiedy będą mieli Friedmana ASM-12 bo mam ochotę go przetestować...póki co mam jeszcze MG SPA ). Wielkie dzięki chłopaki za opinie...
@Lechu_ napisz proszę jak masz ustawiony input w I/O Menu...

Input guitar signal?

Offline lordgreg33

  • Gaduła
  • Wiadomości: 125


Matrix jest najlepszym wyborem do Axe. Najbardziej transparentny koniec mocy fo tego urzadzenia. Presety krece teraz od zera ładując ampa i swoj zestaw IR i praktycznie od razu na monitorach mam zajebisty sound. Potem niewielka korekta wg uznania , FX Loop jako tor Out2 i to z Matrixem i Mesa 2x12 działa , brzmi oczywiście inaczej ale dla mnie rownie dobrze. Najstotniejsze jest to co leci na przody , tego słuchają ludzie. Inna opcja to dwa ampy. Jeden normalnie z symulacja  (krecisz sobie sound na monitorach pod PA) , drugi w tym samym lancuchu jako odnoga puszczona na FXL ( krecisz sobie sound na pake) i finał :)

I tak raczej zrobię...Engl już prawie u nowego właściciela jak tylko zgarnę za niego kaskę biorę matrixa ( choć poczekam najpierw na odpowiedź z Thomanna, kiedy będą mieli Friedmana ASM-12 bo mam ochotę go przetestować...póki co mam jeszcze MG SPA ). Wielkie dzięki chłopaki za opinie...
@Lechu_ napisz proszę jak masz ustawiony input w I/O Menu...

Input guitar signal?

Tak. Ja ustawiam przy BKP Nailbomb w Gibsonie Les Paul na 38,4% i nie wiem czy to przypadkiem nie za dużo...

Offline Nightmarishreaper

  • Pr0
  • Wiadomości: 832
  • ÞUNGR HNÍFR. Þessi hnífur á að vera þungur.
    • Dimension Eleven
Kilka razy męczyłem Lecha o tą kwestię i pamiętam, że to było 50%.

Offline Stivo2005

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 507
  • Fanboy ENGL'a :D
U mnie 9.8% ;)
Bynajmniej to nie przynajmniej!

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
Fractal Audio AXE FX

Zaczęty przez Icchok Lejb Perec « 1 2 ... 14 15 » Efekty

364 Odpowiedzi
223217 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Sty, 2014, 00:09:13
wysłana przez Saint2013
Fractal AXE FX II !!!

Zaczęty przez Crank « 1 2 3 4 5 » Efekty

107 Odpowiedzi
88830 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Gru, 2011, 00:13:34
wysłana przez bloodrafko
308 Odpowiedzi
244148 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 27 Paź, 2021, 19:25:34
wysłana przez dari555
743 Odpowiedzi
307374 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Lis, 2023, 19:22:00
wysłana przez Skibodeptak
298 Odpowiedzi
206722 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 20 Lis, 2023, 08:55:58
wysłana przez dari555