Autor Wątek: Parę nowych pomysłów do oceny  (Przeczytany 4582 razy)

Offline deely

  • Gaduła
  • Wiadomości: 489
    • deely.bandcamp.com
Parę nowych pomysłów do oceny
« 25 Mar, 2011, 15:01:33 »
Napiszcie co myślicie:

Wlacz osadzony player soundcloud


Przesłuchajcie do końca, nie zrażajcie się tym spokojniejszym fragmentem bo potem jest trochę mocniej ;)

Offline Semedi

  • Pr0
  • Wiadomości: 556
  • Klucze krzywo!
    • Karcer
Perka mi się nie podoba. A w ogóle to, co to za rodzaj muzyki jest, hę? :) A nie podoba mi się, bo jest taka sama jak zwykle w takich kompozycjach. Nie oczekuję, że pierdykniesz bębny jak Led Zeppelin czy DP z czasów świetności, ale jakoś takie jak są nie mają życia. Do motywów gitar się nie przyczepię, bo nie znam się na graniu na gitarze. Fajnie, że sobie kleisz takie rzeczy, to rozwija, uczy, bawi, wychowuje, ale ja się do słuchaczy nie zaliczę. Generalizując: odbiorcom spodoba się na pewno, ja mam dość sterylności.
Yes! I'm inspired by the Devil!
http://semdedi.soup.io/

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 402
    • CTG TV
Cytuj
A w ogóle to, co to za rodzaj muzyki jest, hę?

Indie rock, nie słyszysz?

Jak dla mnie trochę mało melodyjnych patentów, mogłoby być więcej. Z kolei zajebiście mi leżą wstawki elektroniczne.
mniut i piah

Offline deely

  • Gaduła
  • Wiadomości: 489
    • deely.bandcamp.com
Niestety do zrobienia dobrej perki mi jeszcze umiejętności brakuje, ale walczę z tym cały czas :) Może kiedyś w końcu coś mi wyjdzie lepszego :) A rodzaj muzyki? Nie mam pojęcia :D

Offline lord_awesomeguy

  • Miszcz avatarów ;)
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 447
  • Jestem marudą.
Nie oczekuję, że pierdykniesz bębny jak Led Zeppelin czy DP z czasów świetności, ale jakoś takie jak są nie mają życia.

Sir, ale to chyba sample?

Kawałek IMO zajebisty, bez problemu ktoś mógłby mi wmówić że to nowy Chimp Spanner...

Offline deely

  • Gaduła
  • Wiadomości: 489
    • deely.bandcamp.com