Autor Wątek: Paweł Kukiz Prezydentem?  (Przeczytany 3235 razy)

Offline 13

  • Gaduła
  • Wiadomości: 481
  • אלהים
Paweł Kukiz Prezydentem?
« 21 Mar, 2015, 10:26:59 »
Witojcie ;)

Do tej pory niewiele interesowałem się polityką, i szczerze mówiąc nie znam się na niej... aż tu nagle pojawia się Paweł Kukiz, i w reżimowej TV, opowiada o tym jak współtworzył program 4 x Tak dla PO, zdradzając koneksje i ujawniając prywatne rozmowy, które bardzo kompromitują Schetynę, Cieślaka, Niesiołowskiego, i jeszcze paru ludzi, którzy byli bezpośrednio w kontakcie z Kukizem w trakcie tworzenia programu wyborczego PO w 2007 roku.

Myślę sobie; przecież tak na dobrą sprawę, ja nawet nie wiem kim on właściwie jest, jakie ma zaplecze, na jakiej podstawie miałby być twarzą PO??
Uruchomiłem więc wujka Googla, i czytam:
Syn lekarza i działacza kresowego Tadeusza Kukiza. Szkołę podstawową i średnią ukończył w Niemodlinie[2], tam też został założony zespół „Piersi" (1984)[3].
Studiował administrację na Uniwersytecie Wrocławskim, a następnie prawo i nauki polityczne na Uniwersytecie Warszawskim[4].
Ma żonę Małgorzatę (od 1991 r.) oraz trzy córki: Julię, Polę i Hanię[1]. Jest kibicem klubu piłkarskiego Odra Opole.


Wykształcenie podkreśliłem celowo, dlatego, że to wyjaśnia bardzo wiele jak dla mnie... Prawo i Nauki Polityczne? Kukiz?
O to go nie podejrzewałem...

Później obejrzałem sobie kilka filmów na YT, z różnych programów, w różnych stacjach TV, i myślę sobie, że koleś serio jest prawdziwym patriotą.
On na serio kocha ten kraj, i na serio chce coś dla tego kraju zrobić.

Mogę zapytać co wy sądzicie i kandydaturze Kukiza? Jak się zapatrujecie na całą sprawę? Jak widzicie JOWy? Można pójść realnie na wojnę z systemem? Zagłosowalibyście na Kukiza? Jeśli TAK, to proszę o krótkie uzasadnienie dlaczego, jeśli NIE, to również proszę o to samo :)