Autor Wątek: Jakiś power conditioner do (ok. 1000zł) do PODa HD PRO + Rocktrona Velocity 300  (Przeczytany 2460 razy)

Offline Ledjent

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 42
Witam drogich siedmiostrunowców! :)

Tak jak w temacie. Mam zamiar troszkę rozbudować mój rig. Na razie mam Poda hd pro i końcówkę mocy rocktrona velo 300. Poszukuję jakiegoś power conditionera, aby moja psychika została zaspokojona, żebym nie bał się zabrać sprzętu do jakiejś dziury z marnym napięciem... tak po prostu zapobiegawczo.

Plus, słyszałem, że to podobno poprawia brzmienie.. nie wiem ile w tym prawdy, ale jeśli poprawia to w jaki sposób i na ile?

Wiem, że Furmany są dobre, ale czytałem również pozytywne opinie o Samsonach. Może ktoś coś powiedzieć na ten temat, lub chociaż doradzić czego powinienem szukać?

Podaję link do końcówki, którą w tej chwili posiadam - http://www.rocktron.com/products/amplifiers/rackmountguitar_amps/velocity300/   - Nie znam się zbytnio na voltach co ile powinno mieć aby ze sobą współpracowało i żeby nie stanęło w płomieniach...

Widzi mi się taki conditioner z żarówkami do podświetlania sprzętu - fajny i przydatny bajer w ciemnościach.

http://www.ebay.co.uk/itm/2yr-Warranty-Bonus-Furman-M-8DX-PWR-COND-W-METER-Kit-M-8DX-/190827410438?pt=US_Other_Pro_Audio&hash=item2c6e333406   - czy coś takiego by wystarczyło? Cena jest malutka. Ale czy voltarz jest odpowiedni? Rocktron velo 300 to bestia..

Opinie, nazwy modeli i linki miło widziane.

Pozdrawiam \m/



Meshuggah!!!

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 375
    • CTG TV
Nie chce mi się wszystkiego czytać i sprawdzać, ale mam nadzieję, że wiesz że ten konkretny Furman jest pod amerykańskie wtyczki i pewnie napięcie (choć możliwe że jest uniwersalny). PODa pod niego wepniesz, a Rocktrona masz na jakie napięcie? 110?
mniut i piah

Offline Ledjent

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 42
Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że 115...

Z tyłu jest napisane

"220V 50/60Hz