Autor Wątek: Orange TH30 - combo czy head?  (Przeczytany 5934 razy)

Offline Nebraska

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 7
Orange TH30 - combo czy head?
« 25 Mar, 2012, 13:13:59 »
Zbieram się powoli do zakupu tego wzmacniacza, ale mam poważny dylemat. Nie znam się zupełnie na paczkach, głośnikach itd, a zakup ma być już na długie lata. Stąd moje pytanie - co spisze się lepiej, combo 1 x 12 z głośnikiem Celestion Vinatge 30 czy head z tańszą paką 2 x 12 (bo na pomarańczową mnie nie będzie już stać), np. jakimś Blackstarem? A może head + 1 x 12 Orange i odkładać na jakąś markową większą kolumnę? Znalazłem tu na forum info o Harleyu na V30 i to mnie mocno zaciekawiło...

Innymi słowy, czy logo na pace i głośnikach oraz ilość tych drugich są warte dodatkowych kosztów, czy też 1 x 12 w combie spokojnie wystarczy tak przyszłościowo? Oczywistą kwestię mobilności chwilowo pomijam.

Wzmacniacz będzie służył do grania w różnych klimatach, więc prawdopodobnie każde możliwe brzmienie możliwe do ukręcenia będzie wykorzystane (poza kindermetalowym uśmiechem na EQ), ze wskazaniem na cleany i soczyste przestery z ładnym chugiem.

Offline Bjørn

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 363
  • Imponderabilistyczny monopluralista.
Panie, zamów se Pan MG Fendmess + kolumna 212 od Buzzaro. Taniej i lepiej.
. : : Death Metal und Jazz : : . || dubstepowe banjo w djencie || . : : Fractal > all your amps : : .

Offline Nebraska

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 7
Dzięki, ale gdybym chciał Fendmessa, to bym pytał o Fendmessa :P Mnie natomiast interesuje Orange. A cenowo wyjdzie podobnie.

Offline Michau

  • Gaduła
  • Wiadomości: 179
Combo 112 wystarczy spokojnie do zrobienia tego co trzeba, jednak musisz pamiętać, że kanał czysty w Orange o tej mocy i z jednym głośnikiem 12" może być już na starcie lekko przybrudzony. Czysty w stu procentach nie będzie, więc jeśli zależy Ci na zupełnie 'czystym' czystym to proponuje zakupić head i rozejrzeć się za jakąś kolumną 2x12.