To czemu wisiał do tej wiosny na stronie Mayo? Bo stamtąd go ściągałem.
Zresztą... do wiosny, czy do zimy, czy nawet zeszłorocznej jesieni, nieważne, nie w tym rzecz. I tak mamy na samym tylko GTM 6 + 1500-1800PLN.
Jeśli, jak mówicie, jakość się polepsza, to w porządku, przynajmniej ma to uzasadnienie. Albo po prostu taką mają politykę cenową żeby konkurować z firmami ze średnio-wyższej półki, to oki, ich decyzja nie moja. Już kiedyś bardziej dosadnie to wyraziłem i było na mnie, więc kończę
Tylko jednocześnie Mayo samo zamyka sobie krajowy rynek, przynajmniej ten średnio-budżetowy. Wiem że niby mają Flame, ale... widzicie sami za ile
Wuj sprzedaje swojego i sprzedać nie może. Niby lewus więc wiadomo trudniej, ale wystarczy poszukać za ile idą Mayo/Flame, nawet >50% ceny przy odsprzedaży się traci.
Dobra, naprawdę kończę. Tylko ciekawe ile osób teraz zamówi sobie nowego Setiusa 7, i stracić potem połowę przy sprzedaży, skoro w tej bez większego problemu można prawie-nowe wiosło klasy MM JP7, który trzyma i będzie trzymać wartość.