Wlacz osadzony player soundcloud
Zdaje się zaczynam chwytać o co z tym chodzi pomału, przynajmniej jeśli chodzi o samą stronę syntezatora.
Artefakty, puki i trzaski mają widać dużo wspólnego z ASDR - zależnie od kombinacji będzie np. sam krótki atak, albo ogon nakładający się na atak kolejnego dźwięku i tak dalej.
W połączniu z taśmowym echo zrobi fajne efekty.
To czego mi wciąż brakuje, to cała reszta - w dużej mierze to jak kompresory są ze sobą pospinane
Czy
1->2, 3, 4
Czy
1 -> 2, 3, 4
2 -> 3, 4
3 -> 4
(to by tłumaczyło czemu na torze 4 są dwa kompresory).
czy też może
1 > 2
2 > 3
3 > 4
I czy te kompresory wtedy za input mają też brać kanał, na którym się znajdują...
Cała reszta gałkologii to tak na prawdę metoda prób i błędów i liczenia na cud.
W każdym razie obecnie tor 1 przykrywa wszystkie pozostałe i nie brzmi to jeszcze tak profesjonalnie, ale pomału do przodu.
PS
Wiem, że jest sporo tutoriali na YT, ale niemal wszystkie mocno zbaczają z tego co MG opisuje na GDC, posuwają się często nawet do użycia nie-sinusoid, a jak już kopiować, to porządnie.