Autor Wątek: MOTO-MOTO, czyli czym się lansujecie oraz czym lansować byście się chcieli  (Przeczytany 321698 razy)

Offline Yony

  • Predator
  • Administrator
  • Wiadomości: 1 842
  • I tak stroję najniżej!!!
Samochód bardzo zacny. Do pierwszej naprawy, potem przestanie ;D

To chyba bardziej o bieżącą eksploatację V12 bardziej chodzi a nie samych napraw tego modelu. One też miały mniejsze silniki

*W12. Różnica wizualna względem V12 to że w grupie cylindry nie są w jednej linii.

Ale tak - Phaeton to świetny przykład tego co VAG potrafił stworzyć gdy się postarał. Jak to określił jeden YouTuber motoryzacyjny: to jest przykład tzw. "stealth wealth" - z zewnątrz niepozorny i "nieprestiżowy", ale wewnątrz ma wszystko co uzasadnia taką cenę - solidnie w zakresie marek premium.

Mnie wyleczyło z niego złoty dziewięćdziesiąt metra szerokości - w Polsce z połowy miejsc parkingowych się nie wygramolisz przy takich gabarytach.
No ja bym celował w 3.2 VR6 albo w V8. A co do szerokości to kurwa, jeżdżę Sprinterem i Voyagerem, także ten... :D