No tak, ale od biedy co za różnica czy będzie zmieniał kanał footshwitem czy A/B switchem ? Ja mam inną teorię. Nie używali żadnych switcherów-looperów, gdzie przy wciśnieciu jednego przycisku włączało się kilka efektów na raz więc żeby wyrabiać się ze stepowaniem musieli radzić sobie innaczej. Przed kolejnym utworem, lub nawet w trakcie utworu wiedząc jaki będzie im potrzebny komplet efektów na cleanie włączali go sobie i potem tylko przyciskali A/B switch i mieli jednoczesnie zmieniony kanał na czysty i załączone wszystkei efekty a potem CYK i znowu byli bez efektów na kanale przesterowanym. Nie chcę się spinać, ale zmuszony jestem zanegować Twe teorie, ponieważ legenda głosi, iż Munky miał A/B switcha na końcu łańcucha. Loopery i switchery były (głównie przez Pete Cornisha) produkowane od wczesnych lat 80 (albo i wcześniej). Jak wspomniałem, widzę sens posiadania dwóch osobnych ampów do cleana i przesteru, w sytuacji gdy są one zmodyfikowane, np do przesteru ma 6 baniek 6L6 i prostownik diodowy, a do cleana 4 bańki EL34 i lampowy rectifier.Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Hmm wychodzi na to że masz rację....ale rectifier do cleanów ? Jeszcze do tego ten stary dwukanałowy, ktory praktycznie nie ma cleana (tak więm później mieli 3kanałówki ale mówię o początku kiedy ich jeszcze nie było). Chyba naprawdę trzeba lubic brzmienie tego lampowego prostownika. Endorsment endorsmentem ale mogli do cleanów zarzucić im coś innego co wtedy było juz prodykowane przez mesę, jakieś combo czy coś. Na poczatku kariery grali malo cleanow.