Najlepiej i najtaniej byłoby kupić Alto TS115A i podpiąć PODa XLRem. Kolumna do grania na sali. Zwykłe głośniki do grania w domu. Ewentualnie jak się bawić to się bawić - końcówka mocy + paka 212 Znowu odeślę do zewnętrznych artykułów (chociaż - nie do końca), Dale popełnił dwie notki na temat tego, jak nagłaśniają PODa:
Spoiler Chociaż, jak teraz patrzę, to wystarczy przeczytać tylko ten pierwszy
Ja osobiście stoję przed podobnym problemem. Mam PODa, chciałem zainwestować w Alto właśnie, ale kupiłem w międzyczasie siedem, więc czekam na fundusze. Inna sprawa, że jak na razie tak czy siak gram w domu, więc POD + zwykłe słuchawki dają radę tak właściwie. I nie denerwują rodzicieli (50 watowa lampa była nieco bardziej słyszalna
). Ale jeżeli znajdę jakiś zespół, to najprawdopodobniej zakupię właśnie Alto, ponieważ wydaje się najoptymalniejszym rozwiązaniem. I bardziej mobilnym niż końcówka i paka. Cytując jedną z odpowiedzi na mój stary wątek o szukaniu PODa:
(...) gram na podzie xt pro z alto ts115a. Gram w kapeli, studiuje, a jak jest impreza to biorę alto i puszczam vildhjarte, albo niemieckie techno na cały akademik. Polecam IMO najciekawszą opcją tak czy siak jest typowo Browne'owe podejście, tj. POD + fajny wzmak. Browne do nagrywania "Amanuensis" wykorzystywał głównie kombo POD XT Pro + Laney Ironheart Studio. POD głównie do efektów i cleanów, a Ironheart do przesterów. Ale jest to kosztowne... :c