Autor Wątek: Drum tracking  (Przeczytany 27351 razy)

Offline maarioo

  • Pr0
  • Wiadomości: 659
Odp: Drum tracking
« Odpowiedź #25 06 Kwi, 2009, 22:08:06 »
wyręczę choć połowicznie kolegę, bo nie mam co robić heheh


1. eksportujemy w guitar pro utwór do midi
Spoiler


2. otwieramy nowy projekt w nuendo/cubase ( bo niestety tylko na tych progach się jako tako znam, a prawie że niczym się nie różnią ;) ) i importujemy pliczek midi z naszym utworkiem
Spoiler


3. ciskamy na klawiaturze magiczny klawisz f11, bądź idziemy devices->vst instruments
Spoiler


4. wyskakuje nam okienko wirtualnych instrumentów, gdzie klikamy na któreś z pustych, czarnych pól, po czym
rozwija się nam lista dostępnych ( tzn tych, które mamy zainstalowane of kors ) vst. z listy wybieramy pożądany instrument garowy ( jeśli chcemy użyć innych sampli - dajmy na to basu, procedura jest oczywiście taka sama )
Spoiler


5. zaznaczamy na gridzie ścieżek zaimportowaną ścieżkę perkusji ( na screenie zaznaczona gwiadką :D ) i po lewej mamy opcje ścieżki - wzrok swój kierujemy do okna "out" po czym klikamy na czarne pole w którym zawsze coś pisze o narzędziu dźwiękowym naszego interfejsu ( w moim przypadku microsoft gs wavelab, bo mam zintegrowańca :( ), z listy wybieramy nasz instrument ( w tym wypadku superior )
Spoiler


6. nie wiem czy jest tak w każdym instrumencie do garów, ale przynajmniej w superiorze, w zakładce mixera mamy opcje wybierania outputów poszczególnych mikrofonów do ścieżek w nuendo/cubase etc. w moim przypadku kliknąłem na któreś z pól "out 1" i z listy wybrałem multichannel, dzięki czemu wszystkie mikrofony porozrzucały się na osobne ścieżki w programie głównym ( jest to podstawa do jakiegokolwiek miksu garów )
Spoiler


7. jeśli chcemy bawić się w mix ciskamy na klawiaturze kolejny magiczny klawisz f3 ( popróbujcie też inne eFy - potrafią zdziałać cuda :D ) bądź idziemy devices->mixer, dzięki czemu wyskoczy nam nuendowski/cubase'owski mikser w którym będziemy oczywiście miksować ( serio! )
Spoiler


8. suniemy suwakiem w prawo, by dostać się do pożądanych ścieżek ( w tym przypadku do ścieżek mikrofonów z superiora ) - tam klikając na przycisk oznaczony literką 'e' wyskoczy nam kolejne okienko...
Spoiler


9. ... w którym możemy narzucić wtyczki ( reverby, eq itd itp. - klikamy na któreś z pustych, czarnych pól po lewej ) bądź pobawić się graficznym equalizerem ( klikamy myszką dla podwyższania/obniżania wybranych częstotliwości, suwakami poniżej również, tam też zawężamy/rozszerzamy wybrane częstotliwości )


Spoiler


10. na koniec, gdy chcemy eksportować wybrany motyw, idziemy plik->export->audio mixdown gdzie wybieramy do jakiego typu pliku chcemy to eksportować, jaki ma mieć bitrate itd.
Spoiler


jest to opis powierzchowny, tykający tylko z leksza co, jak i gdzie.
mam nadzieję, że się przyda.
jak gdzieś tam piszę bzdury to poprawcie mnie, bo pisałem szybko :P
teraz QVD masz co uzupełnić heheh

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
4 Odpowiedzi
2684 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 20 Sty, 2010, 13:37:42
wysłana przez deely
3 Odpowiedzi
1755 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 09 Lut, 2012, 00:40:04
wysłana przez mlodysatan
14 Odpowiedzi
2633 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 17 Wrz, 2013, 01:16:34
wysłana przez Matt-Carnage
2 Odpowiedzi
2029 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Sty, 2015, 11:52:21
wysłana przez eventched
4 Odpowiedzi
3075 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Lut, 2016, 21:18:23
wysłana przez statki