Zespół to firma , firma to biznes. Są ich marketingowo kilka rodzai. Produkujące gowno ale potrafiące to znakomicie sprzedać - koma loka np. Produkujące cacka ale dno marketingowe.
W dzisiejszym świecie konsumpcji sama muza choćby nie wiem jak wartosciowa sama się nie obroni. Trzeba umieć ja sprzedać, lub mieć farta lub poznać właściwych ludzi co pomogą ja sprzedać a najlepiej wszystko razem. By sprzedawać zbyt ambitne rzeczy trzeba mieć markę F hooi bez tego nikt nie doceni y nic markę trzeba ja wypracować w taki czy inny sposób inaczej tworzysz przebój jednego sezonu patrz np z naszego podwórka tzn mojego invictus. Co prawda demono najlepiej żyło z jednego kawałka miłość to nie znaczy zawsze to samo" czasami wystarczy chwila i jest zloty strzał czasami trzeba lat. Najwazniejsza jest konsekwencją i cel co chcesz osiągnąć do czego zmierzasz. Dopóki to będzie mgliste i bez przekonani to szkoda jakichkolwiek inwestycji. Gdy masz cel wiele rzeczy staje się prostsze < zaczerpnięte z własnego podwórka >