Autor Wątek: Problem z serwisem SoundTrade  (Przeczytany 2624 razy)

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 4 305
  • got beagle?
Odp: Problem z serwisem SoundTrade
« 06 Gru, 2013, 15:32:00 »
Mogę napisać maila do sklep, że towar nie spełnia moich oczekiwań i chciałbym zwrot gotówki. Da to coś? W sumie trochę już czasu minęło, ale zaraz i tak na mój koszt przyjdą mi kulawe monitory, a tego nie chcę.
Mogłeś zwrócić towar w przeciagu 10 dni od zakupu bez podawania przyczyn.

Ale jest jeszcze jakaś tam szansa na zwrot:

Cytuj
3 miesiące na zwrot towaru zamiast 10 dni – czy to możliwe?

Tak, okazuje się, że przy nie zachowaniu obowiązków informacyjnych konsument będzie miał aż trzy miesiące na odstąpienie od umowy zamiast 10 dni. Brak informacyjny o którym tutaj mowa to niedołączenie do przesyłanego towaru pisemnego wyciągu informacyjnego zawierającego informacje o:

1) imieniu i nazwisku (nazwie), adresie zamieszkania (siedziby) przedsiębiorcy oraz organie, który zarejestrował działalność gospodarczą przedsiębiorcy, a także numerze, pod którym przedsiębiorca został zarejestrowany,
2) istotnych właściwościach świadczenia i jego przedmiotu,
3) cenie lub wynagrodzeniu obejmujących wszystkie ich składniki, a w szczególności cła i podatki,
4) zasadach zapłaty ceny lub wynagrodzenia,
5) kosztach oraz terminie i sposobie dostawy,
6) prawie odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu dni, ze wskazaniem wyjątków, o których mowa w art. 10 ust. 3 wskazanej na wstępie ustawy,
7) kosztach wynikających z korzystania ze środków porozumiewania się na odległość, jeżeli są one skalkulowane inaczej niż wedle normalnej taryfy,
8 ) terminie, w jakim oferta lub informacja o cenie albo wynagrodzeniu mają charakter wiążący,
9) minimalnym okresie, na jaki ma być zawarta umowa o świadczenia ciągłe lub okresowe,
10) miejscu i sposobie składania reklamacji,
11) prawie wypowiedzenia umowy, o którym mowa w art. 8 ust. 3 wskazanej na wstępie ustawy.

Nie wiem na ile to się wiąze z Twoją sytuacją, ale kombinuj.
B ( o ) ( o ) B S