Autor Wątek: Problem z serwisem SoundTrade  (Przeczytany 2608 razy)

bandit112

  • Gość
Odp: Problem z serwisem SoundTrade
« 06 Gru, 2013, 14:52:04 »
Po kolejnym odesłaniu i czekaniu chuj wie ile dostaję maila:

Szanowni Państwo,

 

W odniesieniu do zestawu MS20 (S/N: S1301487274) w dniu 2013-12-05 zakończono szczegółowe badania zestawu pod kątem zgłoszonych usterek reklamacyjnych. Zestaw został szczegółowo zbadany zarówno w kierunku pracy poszczególnych podzespołów jak też pod kątem jakości odsłuchu na obu kolumnach z uwzględnieniem wszystkich wejść z uwzględnieniem klasy i przeznaczenia urządzenia zdefiniowanego przez producenta. Niniejszym, nie stwierdza się usterek, które byłyby powodowane zniekształceniami, zakłóceniami i nieprzewidzianymi dla tego modelu niechcianymi efektami dźwiękowymi. Do badań jakości odsłuchu zastosowano 2 wzorcowe, skalibrowane mikrofony pomiarowe szerokopasmowe typu ECM 8000 oraz cyfrowy system rejestracji dźwięku z wyłączonym filtrem, za którego pośrednictwem zostały nagrane dwie strony – lewa i prawa. W analizie spektralnej nie da się stwierdzić zauważalnych różnic pomiędzy tymi stronami. Również, odczucia subiektywne w brzmieniu obu stron nie pozostawiają wątpliwości co do sprawności i porównywalnego podobieństwa strony lewej do prawej.  Zarówno po stronie lewej jak też prawej nie stwierdzono jakichkolwiek nieprawidłowości, mogących wskazywać na istnienie uszkodzeń, wad lub usterek o charakterze stochastycznym.

Posty połączone: 06 Gru, 2013, 14:56:40
Mogę napisać maila do sklep, że towar nie spełnia moich oczekiwań i chciałbym zwrot gotówki. Da to coś? W sumie trochę już czasu minęło, ale zaraz i tak na mój koszt przyjdą mi kulawe monitory, a tego nie chcę.
« Ostatnia zmiana: 06 Gru, 2013, 14:56:40 wysłana przez bandit112 »