W LP potków się nie wymienia. Tylko usuwa wszystkie zbędne. 1X CTS A 500k jako volume w normalnej konfiguracji(wyjście jest na ślizgaczu) i styknie. Poza tym pokusiłbym się o przeorganizowanie aby toggle switch siedział również cavity, bo targanie pół metra kabla przez cały korpus to jakiś poroniony pomysł.
Na voljumie siedziały 300K żipsonowskie, to wymieniłem na 500K CTS. Odlutuję sobie teraz najwyżej tołna i zobaczę co będzie się działo. 3 way słicz zostanie jednak tam gdzie jest, bo mi robi w tym miejscu, chociaż, pożyjemy zobaczymy
3. Tydzień temu zmieniłem struny na 14-68 (może to tu leży problem?)
Żylety na pewno nie dodają. Na tym można do A spokojnie zejść.
Tubescreamer? jakie przetworniki siedzą w tym żipsą?
jak Vicol pisał. 14-68 spokojnie do A styknie. 11-54 powinno ze spokojem dać radę, stroić i na pewno będzie mniej częstotliwością podstawową napierdalać
Nie chcę się bawić w kostki/EQ, wyznaję zasadę, że jedyny słuszny zestaw to gitara->kabel->wzmak. Pikapy to 498 pod mostem i 490 pod gryfem - standardowy set do Studio. 11-54 do krótkiej skali to za mało. Przy "normalnej" (25.5) skali do C używam 13-56 i wtedy jest ok. Analogicznie C# std 12-54 i B std 14-58. Akurat wczoraj zamówiłem 13-62... No nic, zrobię mu "topwrapa" i zobaczę co się będzie działo. Jak dalej za bogato to będę schodził niżej z grubością.
1. Ustawiłem wiosło (mostek, stoptail, gryf, wysokość przystawek)
U mnie podniesienie pickupów zawsze dawało więcej perkusyjności w ataku i dodawało specyficznej góry. Ponadto jeżeli mam regulowane rdzenie, to zawsze podnoszę te bliżej mostu lub/i podkładam coś pod pickup tak, aby cewka bliżej mostu była wyżej. Taka asymetria to ciekawe zjawisko, bo w humbie zaczynają pojawiać się pewne elementy charakterystyczne dla singli.
Acknowledged.