Autor Wątek: przedstaw sie  (Przeczytany 474952 razy)

Offline Dun

• TW
  • Gaduła
Odp: przedstaw sie
« Odpowiedź #1550 31 Lip, 2012, 20:32:11 »
Cześć!
SS.pl czytuję już od dłuższego czasu, wypadałoby zatem się ujawnić, przedstawić i zacząć brać aktywny udział w forumowym życiu.
Za mną 22 wiosny (tudzież zimy!) na tym padole. Pochodzę z Zagłębia Dąbrowskiego, pracuję jako redaktor merytoryczny, korektor tekstu i DTPowiec w katowickim wydawnictwie self-publishingowym. Z muzyką "strunową" jestem związany od dzieciństwa (I stopień szkoły muzycznej), z gitarą gdzieś od 8 lat. Lubię różne gatunki muzy, od elektroniki po vegetarian grind tru black metal; kompozycyjnie/wykonawczo mocno mnie interesują wszelkie odmiany muzyki prog rock/metalowej, i coś w tym klimacie chciałbym grać w najbliższej przyszłości. Niestety, na chwilę obecną wszystkie moje projekty przeżywają ciężkie chwile, więc póki co wiele o nich pisał nie będę. Powiem tyle, że sprowadza się to do tego, że albo szukam muzyków, albo dziergam materiał z obecnymi (z którymi nie do końca potrafię się dogadać). Od jakiegoś czasu interesuje mnie home recording, ale to wyniknie pewnie z dysput na forum. Powoli kompletuję swoje domowe studio, mam już pewien zaczątek, ale i tak do rozsądnego setupu daleka droga.
Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem badyla o wdzięcznej nazwie EBMM JP6, którego podpinam do grzejnika firmy Marshall (DSL 50) + Marshall 1960BV z G-majorem "dwójką" na pokładzie.  Etc. Większość i tak trafi pewnie do tematu "Ogram/dam ograć", więc będziecie mieć lepszy ogląd na moje graty. Co by tu jeszcze... Ach! Tak! Chcę nabyć pierwszego TRU sevenstringa! Dodam też, że po ostatnich wyczynach mam chrapkę na Customa od panów Skervesenów. ;) (ale to raczej jeszcze szóstkę...)

To chyba tyle.
Pozdrawiam i do usłyszenia!