Autor Wątek: STRATEGIA MARKETINGOWA GIBSONA... podnoszenie cen i cięcia przy pocałunku w dupę  (Przeczytany 40083 razy)

Offline Tomek Martyniak

  • Gaduła
  • Wiadomości: 243
  • żartowałem przecież
No. A na ilu zagramanicznych festiwalach zagrał Gawliński?
I ile płyt sprzedał na świecie nie Polakom na emigracji tylko realnym obywatelom innych państw?

Mogę Ci tylko zagwarantować że więcej niż Ty i ja ... no offence :)
Argumentacja tego rodzaju jest śmieszna i do niczego nie prowadzi, podarujmy to sobie okej ?

Nie chcę offtopować bo to zupełnie inny temat. Grałem na jednym festiwalu z Iron Maiden, Motorhead i Mastodon ... napisali o tym (o Dead On Time) w Rzeczypospolitej i Życiu Warszawy ... no i chuj z tego, było też mnóstwo innych. Ale tematem nie jest brandzlowanie się nad naszymi mizernymi osiągnięciami.

Piszemy tutaj o strategii marketingowej Gibsona, nie o autoerotycznej perwersji ;)
« Ostatnia zmiana: 16 Lip, 2012, 10:39:05 wysłana przez Tomek Martyniak »

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
13 Odpowiedzi
9118 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Lis, 2008, 11:24:05
wysłana przez Br-Owca
71 Odpowiedzi
39845 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Lis, 2010, 15:36:18
wysłana przez Wybielacz666
5 Odpowiedzi
2281 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 06 Lut, 2010, 22:24:32
wysłana przez Leon
0 Odpowiedzi
2187 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Lut, 2011, 10:07:52
wysłana przez p0ison
40 Odpowiedzi
6825 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Lip, 2016, 08:09:39
wysłana przez Zomballo