Autor Wątek: STRATEGIA MARKETINGOWA GIBSONA... podnoszenie cen i cięcia przy pocałunku w dupę  (Przeczytany 39896 razy)

Offline Yony

  • Predator
  • Administrator
  • Wiadomości: 1 842
  • I tak stroję najniżej!!!
No. A na ilu zagramanicznych festiwalach zagrał Gawliński?
I ile płyt sprzedał na świecie nie Polakom na emigracji tylko realnym obywatelom innych państw?
To mi z kolei przypomina oszałamiające sukcesy naszych pop gwiazdek na zachodzie, gdzie nawet Polonii w Chicago przychodzi po 50 osób.
Także wiesz... ja nie neguję, że w PL Robuś jest gwiazdą ale poza to jest taką samą gwiazdą jak ja :)
Z tym, że ja mogę spojrzeć w lustro i powiedzieć, że moje numery są zajebiste a nie o cyckach Baśki.
Tomuś, zdarzało mi się grać koncerty na gitarach za 600 zł czy tam niewiele droższych, ale powaga, mam do czynienia dość często z tymi "nowymi" Gibsonami i jak na razie to może ze dwa razy miałem w łapach coś, co było słabe za kupę szmalu, zresztą zaraz wracało do Gibsona lub sprzedawane było za połowę ceny...
« Ostatnia zmiana: 16 Lip, 2012, 10:19:20 wysłana przez Yony »

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
13 Odpowiedzi
9093 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Lis, 2008, 11:24:05
wysłana przez Br-Owca
71 Odpowiedzi
39736 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Lis, 2010, 15:36:18
wysłana przez Wybielacz666
5 Odpowiedzi
2259 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 06 Lut, 2010, 22:24:32
wysłana przez Leon
0 Odpowiedzi
2131 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Lut, 2011, 10:07:52
wysłana przez p0ison
40 Odpowiedzi
6754 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Lip, 2016, 08:09:39
wysłana przez Zomballo