Autor Wątek: STRATEGIA MARKETINGOWA GIBSONA... podnoszenie cen i cięcia przy pocałunku w dupę  (Przeczytany 40165 razy)

Offline Tomek Martyniak

  • Gaduła
  • Wiadomości: 243
  • żartowałem przecież
Póki brzmienie się broni, a o ile miałem okazję sprawdzić broni się, nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń, wręcz popieram świetny pomysł, z ekonomicznego i praktycznego punktu widzenia.

Jako osoba po technologii drewna powiem że dwa elementy drewniane zestawione koło siebie - jeden zdrowy a drugi np. sękaty, wypaczony lub po przebytej chorobie - nie są wobec siebie równe jakościowo nawet kiedy wada zostanie usunięta z danego obszaru. Pamiętajmy że drewno wcześniej było drzewem a to było żywym organizmem.

Grałem na Supreme Autumn Burst który to był swego czasu 'guitar of the week' i kosztował bodajże 7500 (nie pamiętam) ... miałem w ręku dwie i po prostu były to słabe gitary. Potem odpaliłem dla porównania jednego z moich customów i supreme został znokautowany. Gitara była głucha, miała tępe suche brzmienie pozbawione harmonicznych, mały sustain.

Ale to nie jest kwestia komór, w jednym z moich Nexusów mam komory i gitara śpiewa. To jest kwestia materiału który w normalnych okolicznościach powinien iść na sklejkę albo na parkiet.

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
13 Odpowiedzi
9188 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Lis, 2008, 11:24:05
wysłana przez Br-Owca
71 Odpowiedzi
39994 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Lis, 2010, 15:36:18
wysłana przez Wybielacz666
5 Odpowiedzi
2309 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 06 Lut, 2010, 22:24:32
wysłana przez Leon
0 Odpowiedzi
2210 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Lut, 2011, 10:07:52
wysłana przez p0ison
40 Odpowiedzi
6850 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Lip, 2016, 08:09:39
wysłana przez Zomballo