Autor Wątek: STRATEGIA MARKETINGOWA GIBSONA... podnoszenie cen i cięcia przy pocałunku w dupę  (Przeczytany 41384 razy)

Offline Stivo2005

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 513
  • Fanboy ENGL'a :D
...wręcz popieram świetny pomysł, z ekonomicznego i praktycznego punktu widzenia.

No mówię, weźmy sosnę! Ekonomia na +, a sęki się przewierci!

Man, co Ty piszesz? Te wiosła (Custom, bo od tego się zaczęło i myślę, że tego wciąż dotyczy temat) to niemal "Trademark" Gibsona, ich brzmienie jest kultowe.

Chcą sobie drążyć, uszczuplać itp ok, nie ma sprawy, ale niech nazwą takie wiosło inaczej, np... o! mam, świetna nazwa S.T.F. (Save The Forest), T.E.W. (The Economic Way) czy E.i.B. (Ebony is baaad).
Bynajmniej to nie przynajmniej!

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
13 Odpowiedzi
9404 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Lis, 2008, 11:24:05
wysłana przez Br-Owca
71 Odpowiedzi
40876 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Lis, 2010, 15:36:18
wysłana przez Wybielacz666
5 Odpowiedzi
2401 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 06 Lut, 2010, 22:24:32
wysłana przez Leon
0 Odpowiedzi
2292 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Lut, 2011, 10:07:52
wysłana przez p0ison
40 Odpowiedzi
7092 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Lip, 2016, 08:09:39
wysłana przez Zomballo