Autor Wątek: STRATEGIA MARKETINGOWA GIBSONA... podnoszenie cen i cięcia przy pocałunku w dupę  (Przeczytany 39956 razy)

Offline Tomek Martyniak

  • Gaduła
  • Wiadomości: 243
  • żartowałem przecież

Otóż, wbrew temu co pisze Tomek, Custom 57 różni się od Custom Maduro wieloma elementami:

'57: mahoniowa decha włącznie z topem, bez weight relief, long neck tenon, przetworniki Burstbucker, potki CTS, kondensatory Bumblebee.

Maduro: mahoniowa deska/klonowy top, weight relief, short neck tenon, pickupy '57 Classic (VOS) 490 i 498 (gloss), potki i kondensatory Gibson USA.

Jedyna różnica która ma znaczenie to brak klonu na topie co w przypadku gitar malowanych na solid ma tyle znaczenia co odpowiedź w górze pasma, podkręcę presence i po krzyku (testowane) ... reszta to pierdoły, detale. Pickupy można wymienić z niewielką stratą albo i bez straty. Elektronika to też groszowe sprawy (wobec kwot o których mowa).
Weight relief --- okej, to po prostu wał który ma pozwolić na wykorzystanie odpadów.

Mimo wszystko, jednak temat nie jest o tym.

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
13 Odpowiedzi
9093 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Lis, 2008, 11:24:05
wysłana przez Br-Owca
71 Odpowiedzi
39760 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Lis, 2010, 15:36:18
wysłana przez Wybielacz666
5 Odpowiedzi
2259 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 06 Lut, 2010, 22:24:32
wysłana przez Leon
0 Odpowiedzi
2132 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Lut, 2011, 10:07:52
wysłana przez p0ison
40 Odpowiedzi
6758 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Lip, 2016, 08:09:39
wysłana przez Zomballo