Autor Wątek: STRATEGIA MARKETINGOWA GIBSONA... podnoszenie cen i cięcia przy pocałunku w dupę  (Przeczytany 39955 razy)

Offline Tomek Martyniak

  • Gaduła
  • Wiadomości: 243
  • żartowałem przecież
Panowie ... zaczynamy tutaj dywagacje ... o tym że inne drogie gitary są wykonywane z tych materiałów - klon, palisander.

Mówimy tutaj o jednej konkretnej marce i o jej strategii marketingowej ... nie o wyższości świąt wielkanocy nad bożym narodzeniem.

Każdy z trzech wymienionych materiałów jest świetny na instrument ale każdy z nich oferuje inne spektrum brzmień. Heban to w połączeniu z mahoniem i klonem brzmienie customa. Modelu CUSTOM który czy komuś się to podoba czy nie jest jedną z kilku ikon muzyki gitarowej a jego brzmienie jest MARKĄ.

Osobiście słyszałem nie jedną historię o powstawaniu polskich kultowych płyt, szukano i szukano brzmienia a wjechał pożyczony custom i pozamiatał wszystkie inne patyki. Czy to jest prawda czy nie ... nie ważne ale takie historie kołatają się po ludziach ... TO ... również jest marka.

Ja jako Gibsonowy ortodoks widząc w modelu custom palisander, karton a na classicu diament i palony klon ... czuję się jak Jarosław Kaczyński widzący figurkę matki boskiej w lateksowym bikini robiącej striptease na chromowanej rurze.

:)

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
13 Odpowiedzi
9093 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Lis, 2008, 11:24:05
wysłana przez Br-Owca
71 Odpowiedzi
39758 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Lis, 2010, 15:36:18
wysłana przez Wybielacz666
5 Odpowiedzi
2259 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 06 Lut, 2010, 22:24:32
wysłana przez Leon
0 Odpowiedzi
2132 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Lut, 2011, 10:07:52
wysłana przez p0ison
40 Odpowiedzi
6758 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Lip, 2016, 08:09:39
wysłana przez Zomballo