Autor Wątek: STRATEGIA MARKETINGOWA GIBSONA... podnoszenie cen i cięcia przy pocałunku w dupę  (Przeczytany 41086 razy)

Offline Tomek Martyniak

  • Gaduła
  • Wiadomości: 243
  • żartowałem przecież
Tomek, ile lat ma twój najmłodszy Gibol? ;)

2008 - Joan Jett Melody Maker. Dałem 1440 PLN [za nową z R'n'R] z twardym kejsem. Case upłynniłem za 500 PLN i mam za 900 PLN wiosło z hebanową podstrunnicą i burstbuckerem pod mostkiem. Powiem szczerze że kupiłem ją po to żeby pograć i zwrócić, bo spodziewałem się paździerza a gitara jest po prostu zajebista od początku do końca. Jedyny nowy Gibson którego nabyłem.

Fajnie napisane  :tak: Tylko jedno małe pytanie mam: w/w modele faktycznie różnią się tylko podstrunnicą i podobnymi detalami? Może pakują do nich inne (tzn lepsze) drewno?

Skoro nie piszą o tym nawet w opisie instrumentu, to tak nie jest. Moim skromnym zdaniem do wszystkich gitar Gibsona obecnie idzie materiał z jednego, wysokiego sortu.


 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
13 Odpowiedzi
9343 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Lis, 2008, 11:24:05
wysłana przez Br-Owca
71 Odpowiedzi
40740 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Lis, 2010, 15:36:18
wysłana przez Wybielacz666
5 Odpowiedzi
2386 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 06 Lut, 2010, 22:24:32
wysłana przez Leon
0 Odpowiedzi
2284 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Lut, 2011, 10:07:52
wysłana przez p0ison
40 Odpowiedzi
7087 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Lip, 2016, 08:09:39
wysłana przez Zomballo