Autor Wątek: STRATEGIA MARKETINGOWA GIBSONA... podnoszenie cen i cięcia przy pocałunku w dupę  (Przeczytany 40536 razy)

Offline sylkis

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 501
Wszystko jest kwestia tego czego sie wymaga.
Flaxwood robi z wiorow i okej.

Jak by to ująć bardziej obrazowo. Moj koleżka mawia: "Wole być nie lubianym polaczkiem niż lubianym NRDowcem", a ojciec mojego kumpla: "Jeden lubi jak mu Cyganie grają a inny jak skarpetki śmierdzą".
Wersja taty była z pomarańczami ;)

Kurwa, jak czytam te topiki (tutaj i o Soldano za 600zł), to już na pewno nigdy nie kupię drogiego seryjnego wiosła ani wzmaka, chyba że będę srał pieniędzmi (na co się nie znaosi) i odpierdoli mi coś i na zasadzie kolekcjonerstwa zacznę zbierać co ciekawsze modele. A tak to chuj, tylko lokalni lutnicy i manufaktury, ew. oficjalnie tłuczone po taniości w Azji marki typu Schecter, czy Cort... lepiej się jarać ile da się z tańszego sprzętu wycisnąć, niż mieć niedosyty po wywaleniu grubej kasy i oszukiwać siebie i dorabiać różne audiovoodoo historie niczym audiofile.
(\__/)    This is Bunny.
(='.'=)   Copy and paste bunny to help
(")_(")   him gain world domination.
:zuo: "Jesteś nadęty. Jak cholera." :zuo:

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
13 Odpowiedzi
9274 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Lis, 2008, 11:24:05
wysłana przez Br-Owca
71 Odpowiedzi
40436 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Lis, 2010, 15:36:18
wysłana przez Wybielacz666
5 Odpowiedzi
2346 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 06 Lut, 2010, 22:24:32
wysłana przez Leon
0 Odpowiedzi
2267 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Lut, 2011, 10:07:52
wysłana przez p0ison
40 Odpowiedzi
6954 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Lip, 2016, 08:09:39
wysłana przez Zomballo