Autor Wątek: STRATEGIA MARKETINGOWA GIBSONA... podnoszenie cen i cięcia przy pocałunku w dupę  (Przeczytany 41676 razy)

Offline youshy

  • Facebook follower No.1
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 518
  • Why do you wear that stupid mansuit?
    • Brudne Brzmienie
i tak wszyscy wiedzą, że lepiej se samemu nakisić bimbru, bo to i zdrowsze i lepiej klepie, bez całej tej reklamowej otoczki i przede wszystkim taniej.

Dobrze gada, polać mu!

A co do tematu - głównie z powodu tych brzydkich chwytów które firmy robią poluję (w przypadku Fenderów) na MIJ z lat 90' bo te i lepiej mi grają, i za drogie nie są, i z burymiknedlićkami się lubią. Problem jest w przypadku gitar, które były tylko MIM lub MIA, tu już jest trochę więcej zabawy.

A Gibony, ja spotkałem w swoim życiu w sumie jednego, fajnego gibona (no, cześć michu :-*) i jakoś nie dziwi mnie co ta firma wyprawia pod względem marketingu.
« Ostatnia zmiana: 11 Lip, 2012, 19:05:31 wysłana przez youshy »
"To, że nie mam projektu, nie znaczy, że nie mam projektu"

Profile na Tonexa, Kempera i inne -> https://brudnebrzmienie.pl/

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
13 Odpowiedzi
9513 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Lis, 2008, 11:24:05
wysłana przez Br-Owca
71 Odpowiedzi
41108 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Lis, 2010, 15:36:18
wysłana przez Wybielacz666
5 Odpowiedzi
2421 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 06 Lut, 2010, 22:24:32
wysłana przez Leon
0 Odpowiedzi
2309 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Lut, 2011, 10:07:52
wysłana przez p0ison
40 Odpowiedzi
7147 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Lip, 2016, 08:09:39
wysłana przez Zomballo