Autor Wątek: STRATEGIA MARKETINGOWA GIBSONA... podnoszenie cen i cięcia przy pocałunku w dupę  (Przeczytany 41787 razy)

Offline Rostek

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 11
Jest większy problem na rzeczy.

Koszt produkcji litra gorzały to jakaś złotówka. To jak to jest, ja się pytam, że jakiś kurewski marketing każe mi płacić 130 zeta za pół litra Chopina? A chuj wie skąd oni te ziemniaki biorą, bo pewnie znając życie to zamawiają razem z McDonaldem z jakiejś obleśnej uprawy pod Mławą, bo tak jest taniej. Z tym, że oni sami destylują to pewnie też jest ściema, bo założę się, że wszystko i tak mają od Ukraińców. I kiedyś to był towar dla koneserów jeszcze, a teraz wchodzisz kurwa do pierwszego lepszego sklepu i stoi flaszka Chopina, bo tak ich skurwensonów ciśnie na kasę. Zresztą chuj z tym, i tak wszyscy wiedzą, że lepiej se samemu nakisić bimbru, bo to i zdrowsze i lepiej klepie, bez całej tej reklamowej otoczki i przede wszystkim taniej.

Wszystko to jawne oszustwo, powinni o tym w gazetach pisać.

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
13 Odpowiedzi
9518 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Lis, 2008, 11:24:05
wysłana przez Br-Owca
71 Odpowiedzi
41190 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Lis, 2010, 15:36:18
wysłana przez Wybielacz666
5 Odpowiedzi
2423 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 06 Lut, 2010, 22:24:32
wysłana przez Leon
0 Odpowiedzi
2309 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Lut, 2011, 10:07:52
wysłana przez p0ison
40 Odpowiedzi
7211 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Lip, 2016, 08:09:39
wysłana przez Zomballo