Autor Wątek: STRATEGIA MARKETINGOWA GIBSONA... podnoszenie cen i cięcia przy pocałunku w dupę  (Przeczytany 39526 razy)

Offline Didejek

  • Pr0
  • Wiadomości: 743
  • Hodowca BlacKatów
    • BlacKat Guitars
Niestety to standard w dużych firmach, gdzie więcej krawaciarzy niż ludzi, którzy się znają na gitarach i mają do tego jakąkolwiek pasję. Taki sam biznes jak handel laptopami i papierem toaletowym. Towar i nic więcej. Żyjemy w czasach kiedy to mistrzowie markietingu w zespole z księgowymi projektują instrumenty, a przyklaskuje temu rada nadzorcza złożona z ludzi specjalizujących się w zarządzaniu. Nie przypominam sobie, żeby w ostatnim czasie jakakolwiek duża firma wyszła na rynek z czymś rewolucyjnym - zazwyczaj małe firmy robię rewolucje, potem niestety obrastają w tłuszcz i okopują się zachowawczo w swojej pozycji. Przykłady takich firm? Gibson, Marshall, Line 6, Parker...

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
13 Odpowiedzi
9041 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Lis, 2008, 11:24:05
wysłana przez Br-Owca
71 Odpowiedzi
39493 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Lis, 2010, 15:36:18
wysłana przez Wybielacz666
5 Odpowiedzi
2217 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 06 Lut, 2010, 22:24:32
wysłana przez Leon
0 Odpowiedzi
2055 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Lut, 2011, 10:07:52
wysłana przez p0ison
40 Odpowiedzi
6642 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 05 Lip, 2016, 08:09:39
wysłana przez Zomballo