Autor Wątek: bramka szumów -kostka  (Przeczytany 81022 razy)

Offline rafalek

  • Gaduła
  • Wiadomości: 283
Odp: bramka szumów -kostka
« Odpowiedź #50 22 Cze, 2012, 10:46:28 »
Po namyśle i i walce z dystrybutorami zakupiłem DECIMTORA zwykłego. Nie mam doświadczenia z innymi bramkami, ale śmiało mogę powiedzieć, że Decimator nie zmienia brzenia ani nie obcina dźwięków. Dużo lepiej działa wpięty bezpośrednio na kabel pomiędzy gitarę a piec. Nie ma absolutnie żadnych sprzegów (a to mi głównie dokuczało). W pętli trudniej jest go dobrze wysterować (ma bardzo mały zakres skutecznego działania). W jednym momencie jest cała masa szumów i sprzegów, 2mm ruchu potencjometrem i szumy ustają, ale za następny 1mm następuje bardzo mocne ściszenie gitary. Dodatkowo Decimator wpięty w petlę nadaje się tylko do gry na przesterze bo po przełączeniu na czysty tnie go niemiłosiernie. Za to wpięty w pętle ma tę zaletę, ze powoduje błogą ciszę. Na kablu słychać niestety szumy preampu ale za to znacznie łatwiej wysterować bramkę ino i nie tnie czystego. Gdyby nie to , że mam kilka partii na czystym używałbym go wpiętego w pętlę. Jedynym wyjściem jest wyłączanie manualne bramki po zmianie kanału na czysty (kiedy bramka jest w pętli). Niedługo ma mi przyjść tube screamer więc zobaczę jak się zachowuje bramka po podłączeniu dopałki. Ideałem byłby przełącznik który za jednym, zamachem przełącza kanał w piecu i wyłącza bramkę i tube screamera. Ale takie rzeczy to chyba tylko w erze...

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
bramka szumów, używka, jaka?

Zaczęty przez specfireeye Efekty

2 Odpowiedzi
5015 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 15 Lut, 2010, 21:44:07
wysłana przez Nep
13 Odpowiedzi
4885 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 18 Sty, 2013, 10:07:04
wysłana przez Luc
5 Odpowiedzi
2699 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 20 Lis, 2012, 19:16:11
wysłana przez Zomballo
16 Odpowiedzi
8209 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 11 Maj, 2016, 01:04:36
wysłana przez Radek M