sklep guitarcenter.pl mnie dzisiaj wkurwił:
Po 8 godzinach od przesłania mi maila z potwierdzeniem wysłki i numerem listu przewozowego przysłał mi kolejnego maila, że jednak towar nie został wysłany, bo jednego z elementów zamówienia nie mają fizycznie na magazynie, chcociaż przez ponad tydzień(!), przez który jest realizowane moje zamówienie twierdzili, że jest on u nich na magazynie. Nie wspomnę, że wcześniej już musiałem zrezygnować z dwóch innych elementów zamówienia, bo też najpierw twierdzili, że to mają (i można było bez problemu te produkty na sklepie dodać do koszyka), a później się okazało, że ich nie mają (i że nie ma ich żaden dystrybutor w Polsce, a dziwnym trafem "sklepik" z Rogoźna 50km od Poznania i djshop.pl bez problemu mogą mi ściągnać ten towar w jeden dzień od dystrybutora). Dodam też, że wczoraj osoba odpowiedzialna za realizacje mojego zamówienia przez cały dzień nie odbierała telefonu, a dzisiaj maila o niemożliwości wysyłki dostałem 5 minut przed zamknięciem sklepu...