I co, mówiłem Ci Jarek, że brak DI rozpieprzy mi cały mix 
No i właśnie mondo...widzę, że bez DI nikt tu nie potrafi ukręcić dobrze brzmiących rzeczy...cyfra cyfrą, ale ludzie kuźwa obudźcie się. Nawet Hertz jest właśnie na etapie przebudowy studia pod całkowicie akustyczne gary i to mi się podoba. Spuszczam smutno głowę i przestaję z Wami rozmawiać.
To Ty się obudź, gdzie mi do Hertza? Ja prowadzę ino usługi w zakresie mixu w mojej własnej sypialni i biorę za to śmieszne pieniądze, a Ty mnie do renomowanego studia porównujesz? Uwierz mi, bardzo bym chciał mieć warunki, żeby nagrywać dobre, akustyczne gary, a nawet zbierać wzmacniacze po ludzku. Póki co pracuję na tym, co mam (dobre monitory, dobry komputer, solidne wtyczki, przyzwoite pomieszczenie), a że najlepsze efekty wyciągam przy samodzielnym reampowaniu gitar, to też moje widzimisię? Tak w ogóle, to Jarek podesłał mi ślady z 11R właśnie, ale z jego ustawieniami, nie pieca zebranego mikrofonem, bo chyba tak to zrozumiałeś.
kurwa lubie to
sam się zastanawiam nad tym faktem... pradawna sztuka kręcenia zaginęła gdzies w odmętach DI i podkładania sampli... gdzie tu miksowanie i fach??? dzisiaj w zasadzie każda sierota może siedzieć przy DAW i przerzucać impulsami aż w miare przypasuje, to samo z bębnami, jak coś nie pasi to kurwa podstawić sampla i chuj... w dupe z taką rzeźbą 
Dla Ciebie "w dupe" a ja mam taki tryb pracy i czego się czepiasz? Większość nagrań, które lubisz, kochasz i ubóstwiasz, w pewnym momencie były potraktowane cyfrową obróbką, zwłaszcza te nowsze. Jakiej wtyczki użyć, JAK jej użyć, to też jest niemała sztuka. Na każdej ścieżce (a w typowym projekcie jest ich z 30-50, czasem więcej), zapinam średnio dwa/trzy efekty i Tobie się wydaje, że z folderu z presetami wybieram np. "brutalz kickdrum" i wystarczy? Jeśli każda sierota by to potrafiła, to w dziale Twórczość mielibyśmy same genialne mixy, a czy mamy?
Twój mix brzmi jak na taki gatunek przystało, ciekawie i niesterylnie, ale to jak porównywać Hendrixa do Petrucciego :/