Ile razy mam tłumaczyć, że pad od 360 to zajbiście wygodny pad. A to, że strzałki ma zamienione miejscem z analogiem daje +10 do wygody 
( Obraz usunięty.)
Aż brak mi słów, aby wyrazić jak bardzo się nie zgadzam z oboma stwierdzeniami, a nie chce pierdolnąć znowu bełkotliwego textwalla o niczym 
ED: ale wciąż lepszy pad od x360, niż klawiatura+myszka 
( Obraz usunięty.)
Swoją drogą pady to jedna z najczęściej powracających kłótni na SS 
Bo to kolejna rzecz w stylu Mac vc PC, konsole vs PC, pad vs klaw+mysz, sega vs playstation vs nintendo vs xbox vs . . . (i to w różnych wariantach, w tym i preferencjach co do pada)

No ale dobra, sam chciałeś: ale nie wiem jak ty, ale ja nie lubię jak mam kółko zamiast strzałek, na którym ciężko precyzyjnie odpowiednią, równą stronę kliknąć (od pośrednich kierunków w końcu są gałki! a nie że klikam np strzałkę w prawo, a pad reaguje na skos), ani tym bardziej nie lubię jak pad wymusza na mnie dziwne wykręcanie rąk, przez co po jakimś (dość krótkim, nie mierzyłem) czasie zaczynają boleć (!). Co do ułożenia strzałek i analoga na odpowiednim miejscu podejrzewam, ze to kwestia nawyków i gier, ale jako zagorzałemu jRPGowcowi (gdzie strzałek się używa równie dużo, a nie wyłącznie gałki jak w niektórych zręcznościówkach) ciężko mi zaakceptować odwrócenie ról, tudzież ograniczenie się do samego analoga (choć przy bezużyteczności kółek zamiast strzałek to może i ma sens).
To najważniejsze punkty, staram się streścić jak tylko mogę
