/zrzędzenie
zawsze mnie zadziwiało zamawianie customa jak się nie wie czego chce tym bardziej z takim rozrzutem specek nad jakim się autor zastanawia
Tak się składa, że moja firma jest dystrybutorem Suhra i po prostu muszę zamówić jeszcze jedną gitarę w ramach umowy dealerskiej. Jako, że innych zamówień nie było, postanowiłem sam coś wyspecyfikować.
No i nie brałem pod uwagę wszystkiego, a dwie kombinacje (m+m, l+k) i ew. wybór mostu, a że w 7kach specem nie jestem to zapytałem.
Coś innego chyba jest na rzeczy z ta wilgocią. Pamietasz Wroobel nasza dyspute na temat wilgotności ?
Nie idzie mi to w parze ze stabilnością tzn z wpływem na stabilnośc bo na to przede wszystkim wpływ ma ukształtowanie słoi przyrost słoi a nie wilgotność drewna które musi miec troche wilgoci bo inaczej bedzie kruche cos tu jest nie tak i chyba chodzi o coś innego no ni chuja mi to nie pasuje .
Bezsensem byłoby mi kupować Ibaneza, czy cokolwiek innego, kiedy mogę upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. No i Suhr to najwyższa możliwa półka jeśli chodzi o jakość wykonania.
To tym bardziej nie rozumiem jestescie dystrybutorem i nie miałeś okazji ograc takich kombinacji materiałowych ?
Lipa i klon .... szkoda tego klonu choć..... jedyna lipa jaką słyszałem (ale sama lipa jako korpus ) i była cacy to MM Mondomg no ta faktycznie gra niebywale. Coś pan konfabulujesz z tymi speckami. Co do mostów mając w gitarach i flojda i stały przez korpus potwierdzam ze staly daje zdecydowanie mocniejszy dzwięk. Ale dobry flojd to kupa frajdy tylko trzeba umiec sie z nimi obchodzic
no ale z tym mysle nie powinieneś mieć kopotu.?
Coś innego chyba jest na rzeczy z ta wilgocią. Pamietasz Wrobel nasza dyspute na temat wilgotności ?
Nie idzie mi to w parze ze stabilnością tzn z wpływem na stabilnośc bo na to przede wszystkim wpływ ma ukształtowanie słoi przyrost słoi a nie wilgotność drewna które musi miec troche wilgoci bo inaczej bedzie kruche cos tu jest nie tak i chyba chodzi o coś innego no ni chuja mi to nie pasuje .