Autor Wątek: Przestrzegam przed REK Guitars - kompletny brak profesjonalizmu !!!  (Przeczytany 122685 razy)

Offline mlodysatan

• Pr0
  • Graj to co czujesz, to jest najlepsze !
    • KOZI RECORDS
To jak juz jestem to napisze.
Ja zanim zrobilem gitare w REKu tez rozgladalem sie za innymi firmami jak PAS Lootnick itd... Ale jako ze bylem uczestnikiem takiego zjazdu jak JazZlot u Adama Fulary i poznalem osobiscie wlasciciela firmy, oraz to ze uslyszalem basik i gitare ktora wyszla spod jego lapy to wtedy wiedzialem ze chce u niego gitke zrobic.
Zaczalem jak chyba kazdy wyslanie maila itp. Przobrazilo sie to w ladna rozmowe na ponad 100 maili :) Czemu akurat tyle ? Bo bylem i nadal jestem lekko zielony w gitarkach jesli chodzi o dobor drewna, uklady elektroniki badz tam typowych szczegolow. Wlasciciel Rek'a byl na tyle wyrozumialy, ze pomagal mi wszystko dobrac, wyjasniajac mi jeszcze co i jak, z czym sie co je itd. Gdy juz mialem dopiete wszystko na ostatni guzik czyt.
* Wybranie Pickupow
* Wybor Drewna
* Skala
* Klucze
* Mostek
* No i na koniec dla mnie jak ona ma wygladac oraz ksztalt gryfu.
Gdy juz to bylo za nami po juz mielismy wszystko zaklepane projekt czekal tylko na wplate zaliczki.
Po wplacie dostalem po dwoch trzech tygodniach wzor dechy (korpus), bo o to prosilem, i sam wszystko sobie ustawialem gdzie ma byc volume, tone, przelacznik pickupow, rozdzielanie cewek oraz killswitch. Przez ten czas co gitarka byla robiona dzwonil do mnie kilka razy, aby sie czegos dopytac, czy cos chce jeszcze zmienic bo jest czas badz cos zaproponowac. Kontakt uwazalem za bardzo dobry.